Klagetråd

Sååå sliten... Sliten i kroppen og sliten i hodet... :-( Har bare lyst til å gråte, men får det liksom ikke til :-( blæh..

Klarte å tryne i morrest :/ Beina sviktet under meg. Ble redd for å ramle på magen min, men det gikk heldigvis bra, kneet tok unna for fallet. Gjorde mest vondt i stoltheta mi :p

Verte berre meir og meir fortvilt over press... fe ikkje ta permisjon til våren og må studere 100% frå januar, om ej føde før tida sann ej he gjort me dei to andre fe kje manne vere heime t jul.. tenk å kunne nyte både ventetid og permisjon..

Av og til er det bare såå dritt og våkne om morningen å være sulten! Kunne sove i evigheter om jeg ikke hadde vært så sulten fortiden! Hehe.. Jada er jo logisk at jeg er sulten!

Å er så lei av å være så umettelig sliten og bekkenet mitt er jo ikke særlig vennlig. Til tider vet jeg ikke om jeg er dårlig fordi jeg er gravid eller fordi jeg brygger på noe!??

Har tusen ting jeg har lyst å gjøre. Men null energi :( all denne "redebyggingen" blir ikke det samme om jeg må sende mamma og sambo på shopping :(

Jeg har så vondt i ribbeina!! Ikke ble det akkurat bedre etter legen kjente/trykket der heller, håper det går over snart :(

Hentet hestene og de siste kvigene fra beite i helga, og etter den spaserturen har bekkenet slått seg skikkelig vrangt. Forferdelig frustrerende å ikke kunne gå over stuegulvet på et "normalt" vis.

Jeg har så vondt i ribbeina!! Ikke ble det akkurat bedre etter legen kjente/trykket der heller, håper det går over snart :(
Samme her. Tror lillegutt ligger og presser seg oppi hele tiden. Kjenner stadig spark rett ved også :(
Sender over en medfølende klem :)

Samme her. Tror lillegutt ligger og presser seg oppi hele tiden. Kjenner stadig spark rett ved også :(
Sender over en medfølende klem :)

Så godt å høre at det er flere som har det.. Det er ikke noe godt! Jeg kjenner ikke noe spark der, så jeg har vært redd for at det var noe skummelt. Men så lenge det ikke var på høyre side, så var det heldigvis ikke noe som tydet på det - Men skulle uansett komme tilbake om det ikke ga seg.

Sender en klem tilbake :)

Du må være forsiktig <3
Ja, prøver på det <3
Skjønte ingenting før jeg lå der, kort som jeg er :p

I dag klager jeg på at nettet på toget er så tregt at det tar lang tid å laste sidene her inne. Ja, og litt øm i kneet etter fallet i går, øm i skuldra etter å ha ligget på den i natt, og trett og sliten etter en intens skolehelg.

Det er hærlig å kjenne liv fra lillemor i magen, men nå må leg klage litt på hvor ubehagelig det er når hun sparker og krafser rett nedover. Kjennes rett og slett ut som om hun prøver å grave eller borre seg ut. Slett ikke behagelig :-P

Klager over at jeg begynner å streve med å ta av og på sokkene morgen og kveld. Spesielt de dagene jeg bruker støttestrømper:p

Enig, og signerer på den :) Og slenger på det å knyte skoene :p

AU! Fikk plutselig sterke mensensmerter i lysken, klarer nesten ikke å sitte stille. Løfter jeg opp beinet får jeg smertene nederst i magen på ene siden. Sikkert noe som ligger i klem..

Låk i bekkene og dauslita... men he no venta på at manne ska lette på raua å gjere noke men d skjer ikkje.... so når han for på rødekors møte fann ej ut at ej ska rydde ferdig her so han ser at d å passe gute ikkje e noke unnskyldning for å sitte på raua.. so steike leide no at ej koka snart over.

Klager på mye nå!!!!
1. Mannen gjettet riktig på hva han får i bursdagsgave. Men han vet det enda ikke....
2. Uvel i magen, vært på do for 1000 gang. :(
3. På grunn av mage ondt får jeg bekken ondt
4. Bekken ondt gir vonde føtter
5. Mareritt i natt der jeg har jagd spøkelse med å trampe i gulvet (jeg lå å med den ene foten utenfor senga å trampet ned). Som også fører til bekken og vondt i foten.
6. Henge opp klær
7. Brette klær...
Ect.... ..... .....

AU! Fikk plutselig sterke mensensmerter i lysken, klarer nesten ikke å sitte stille. Løfter jeg opp beinet får jeg smertene nederst i magen på ene siden. Sikkert noe som ligger i klem..

Hadde det akkurat likedan for ei lita time siden. Kom og gikk ei lita stund. Stusset på om dette er bekkenet eller rett og slett ligamentene som herjer. Det ilte helt fra lysken og rundt hofta og bak til korsryggen. Au!

Back
Topp