Skravletråd :)

TS skriver "Har absolutt ingen anelse om hva jeg skal/kan skrive i føde brevet. Noen tips? Evt hva skrev du"

Hvorfor da svare med "jeg skrev ikke brev" ...

:-S

Hun har tydeligvis bestemt seg for at hun vil skrive brev da. Så da kan man jo svare på det hun spør om, og gi tips om hva hun kan skrive.
Det er slik du oppfattar det. Eg oppfattar det annleis, og syns det høres ut som ho trur "alle må" skrive fødebrev. Men uansett, så er det ikkje noko eg treng å forsvare. Berre å køyre på med negativ score:-) alle kan jo Ikkje vere einig i alt:-)

Ser den og. Men om det blir sånt på veldig mange tråder, så kan det virke som det kun er for å skrive noe.
Kommer litt an på spørsmålet vil jeg si egentlig ;)
Spørsmålet har veldig mykje å seie, heilt enig! Og oppfattelse av spørsmålet. Men, nok om den saken. Frå mi side i alle fall. Eg kjem ikkje til å bruke energi på å forsvare kvifor eg skriv det eg skriv. Eg svarar det eg føler, og så får andre svare det dei føler. Og om folk vil gi tommel opp eller tommel ned så gjer dei det. Er jo difor ein har muligheit til det:-)

Mmm masse glasur er godt :D

Vedlegg

• 1411905916614.jpg
    1411905916614.jpg
    48 KB · Visninger: 7
Det er slik du oppfattar det. Eg oppfattar det annleis, og syns det høres ut som ho trur "alle må" skrive fødebrev. Men uansett, så er det ikkje noko eg treng å forsvare. Berre å køyre på med negativ score:) alle kan jo Ikkje vere einig i alt:)

Skjønner hva du mener... men samtidig så handler det om måten man svarer på. Svarer man bare "nei det skrev jeg ikke, følte ikke behovet" så føler jeg det er helt meningsløst. Men om man svarer mer utdypende på hvorfor man følte det ikke var nødvendig, da er det noe annet!

Skjønner hva du mener... men samtidig så handler det om måten man svarer på. Svarer man bare "nei det skrev jeg ikke, følte ikke behovet" så føler jeg det er helt meningsløst. Men om man svarer mer utdypende på hvorfor man følte det ikke var nødvendig, da er det noe annet!
Joda, ser absolutt poenget ditt:-) er absolutt mykje unødvendige svar. Men syns dei verste er dei som vrir spørsmålet. Kjem ikkje på konkret eksempel herifra, men ser det ofte. Type spørsmålet er om å få råd til eit eller anna, og svaret er "men kvifor i alle dagar gjer du slik og slik?" er du med? Vart litt knotete forklart:p

Haha, alltid greitt å måtte skjære av litt:p greitt å få testa før den skal serverast også:-)

Absolutt. Er ikke noe gøy å servere en kake som smaker vondt :p

Joda, ser absolutt poenget ditt:) er absolutt mykje unødvendige svar. Men syns dei verste er dei som vrir spørsmålet. Kjem ikkje på konkret eksempel herifra, men ser det ofte. Type spørsmålet er om å få råd til eit eller anna, og svaret er "men kvifor i alle dagar gjer du slik og slik?" er du med? Vart litt knotete forklart:p

Hehe!! Skjønner hva du mener :P Jeg tenker at man bør tenke om det svaret man kommer med bidrar med noe konstruktivt eller ikke da :) hvis det ikke er til hjelp for TS så kan man like gjerne la være å si noe :)

Hehe!! Skjønner hva du mener :P Jeg tenker at man bør tenke om det svaret man kommer med bidrar med noe konstruktivt eller ikke da :) hvis det ikke er til hjelp for TS så kan man like gjerne la være å si noe :)
Enig!

(Egentlig eit sånt innlegg eg ikkje likar, når det berre står "enig" eller "sign". Men har tatt meg sjølv i å gjere det sjølv eit par gongar:p)

Enig!

(Egentlig eit sånt innlegg eg ikkje likar, når det berre står "enig" eller "sign". Men har tatt meg sjølv i å gjere det sjølv eit par gongar:p)

hehehe! Ja... mange ganger man kan bruke ratings for å si at man er enig... men der er ulempen med tlf. Kan kun "like", ikke rate som "enig" eller "uenig"...bare via pc man kan gjøre det.

hehehe! Ja... mange ganger man kan bruke ratings for å si at man er enig... men der er ulempen med tlf. Kan kun "like", ikke rate som "enig" eller "uenig"...bare via pc man kan gjøre det.

Skulle vært mulig med rating på appen og syns jeg. Litt kjedelig at det kun er like :(

Ja det er dumt det der. Er kanskje noko ein kan komme med tilbakemelding om til dei som lagar appen? :-)

Back
Topp