Skravletråd :)

Skjer i kveld da folkens? Er så stille her :p

Skjer i kveld da folkens? Er så stille her :p
Urolig bein og hjertebank :-( slitsomt! Ellers er det torsdag kveld fra Nydalen i reprise på tv :-) hva skjer der da?

Okay. Trodde det var noe jeg ikke hadde fått med meg jeg nå :D :p

Var det godt ? ;)
Fryktelig mange som ikke Vet om det da:)
Jaaaaa var godt! Vondt i magen.

Nettopp spist, nå er det skal vi danse på opptak :)
Du da? Fikk du tegnet stol?

Spist potetgull til middag jeg :o haha

Joda, prøvde bare å leke litt egentlig. Trengtes egentlig ikke så mye tegning, bar måling ;)
Prøver å finne noe på tv, men syns det er mye uinteressant. .

Fryktelig mange som ikke Vet om det da:)
Jaaaaa var godt! Vondt i magen.

Men salt er jo ikke bra for oss... :p haha
Lurer på hvor maten min blir av jeg. Den pleier ofte å tusle så pent inn i ovnen av seg selv ;)

Urolig bein og hjertebank :-( slitsomt! Ellers er det torsdag kveld fra Nydalen i reprise på tv :-) hva skjer der da?

Det hørtes jo ikke noe godt ut :( noen spesiell grunn til det eller?
Her prøver jeg å finne noe spennende å se på... forslag til film? Er alene hjemme ;)

Spist potetgull til middag jeg :o haha

Joda, prøvde bare å leke litt egentlig. Trengtes egentlig ikke så mye tegning, bar måling ;)
Prøver å finne noe på tv, men syns det er mye uinteressant. .
Det er ingenting på tv. Jeg ser kun skal vi danse når vi er sammen med søstra til gubben og kidsa, annenhver helg. Drittkjedelig:D

Men salt er jo ikke bra for oss... :p haha
Lurer på hvor maten min blir av jeg. Den pleier ofte å tusle så pent inn i ovnen av seg selv ;)
Si til gubben min at salt ikke er bra for oss du :p

Det er ingenting på tv. Jeg ser kun skal vi danse når vi er sammen med søstra til gubben og kidsa, annenhver helg. Drittkjedelig:D

Ja, nå står alt for norge på her. De skal lære seg banne ord...hehe

Forslag til film eller? :)

Ja, nå står alt for norge på her. De skal lære seg banne ord...hehe

Forslag til film eller? :)
Haha:) den så vi forrige helg. Mye skriking i den episoden, men banninga var priceless:D

Godt det ikke bare er meg.. Jeg blir ikke fornøyd med bildene mannen tar :p MÅ liksom gjøre det selv :p
Hehe, det er litt sånn her også ;) Men her er ikke mannen så flink til å ta bilder, så da må jeg liksom gjøre det hvis jeg skal ha bilder ;)

Back
Topp