Skravletråd :)

Hehe, tusen takk for det:) Siden vi ligger så godt an så kan jeg jo få sett på de stolene etterpå uten å måtte stresse da :)

Hva gjør du da? Får du gjort noe når du er så trøtt? ;)

Er sol og blå himmel da ihvertfall, men blåser som et uhyre :p
Her høljer det ned og jeg er så heldig å har fått sove i 3,5 time nå :p så spørs det om man får sove til natta da....

Her høljer det ned og jeg er så heldig å har fått sove i 3,5 time nå :p så spørs det om man får sove til natta da....

Hehe, litt mer våken nå da ihvertfall? ;)
Surt med regn da :(

Hehe, litt mer våken nå da ihvertfall? ;)
Surt med regn da :(
Det var deilig:)
Greit med litt besøk etterpå, for må jo våkne da.
Bare avslapning på deg da eller?

Det var deilig:)
Greit med litt besøk etterpå, for må jo våkne da.
Bare avslapning på deg da eller?

Deilig å ha slappet av litt først da ja :)

Akkurat nå sitter jeg foran AutoCAD og skal tegne en stol. Er så lenge siden jeg har brukt det programmet :o

Deilig å ha slappet av litt først da ja :)

Akkurat nå sitter jeg foran AutoCAD og skal tegne en stol. Er så lenge siden jeg har brukt det programmet :o
Aldri hørt om :D er skikkelig amatør på alt som har noe med handy å gjøre :p skal koke saltpoteter jeg nå :) det skal jeg få til!

Aldri hørt om :D er skikkelig amatør på alt som har noe med handy å gjøre :p skal koke saltpoteter jeg nå :) det skal jeg få til!

Det er et tegneprogram på dataen ; (

Saltpotetet? Hva er forskjellen da? Hehe

Det er et tegneprogram på dataen ; (

Saltpotetet? Hva er forskjellen da? Hehe
Masse salt!!!! Så skal de ikke skrelles for all saltet ligger i skallet :) namnam!

Kos deg med vovsen og sofa i kveld:D

Det skal jeg gjøre. Prøver å jobbe litt i AutoCAD, men kjenner det går tregt siden det er så lenge siden :p

Back
Topp