Skravletråd :)

Nå har vi spist frokost og ryddet kjøkkenet. Nå skal vi straks gå tur med hunden og ungen skal sove. Da starter vi med å tømme rommet og male taket. Eller, hulerboermannen måler taket :D

Dere er vel godt i gang nå ;)
Er vel kanskje ikke den beste aktiviteten for deg nå om dagen heller? ;)

Her har jeg fått trillet 16 lass med pukk, så nå skal jeg igang med å børste vegger :D

Hulerboermannen er 190, så han slipper å bruke trapp han også, men sier at når det gjelder maling av tak hadde det vært praktisk å være 5-10 cm høyere enn det han er. Han blir for høy med ett trinn, men må strekke seg litt uten... Han blir sliten i årene og hater virkelig å male, men han er flink da.

Samme som mannen her det. Vi mala tak for et par år siden på gården til svigerfar, og jeg måtte pent gå opp og ned..hehe
Var vel bare 220 høyde da

Så flott å se at alle har sovet mye bedre enn meg inatt :p
Har sovet hele 2 timer, kanskje 2,5. Og de er ikke sammenhengende engang!
Vært skikkelig uvær inatt, har tordnet som bare det!

Prøve å slappe av litt på dagen i dag da ;)

God morgen ja :)
Sov fra 22 i går til 7 i dag. Så videre litt smådøsing på sofaen til 845. :)
Om ikke lenge skal jeg kjøre eldste og ei venninne i selskap som skal være i en svømmehall ;) Også har mannen lova å fikse middag i dag. Så da blir det vel å stelle seg litt og kjøre hente venninna mi, og gå på fest i kveld. Har ordna meg overnatting også. Så etter festen (gudene vet når jeg gir meg) går jeg hjem til min farmor og sover der :P Hu bor helst i nabohuset til hvor vi skal i kveld da :)
Tror dagen i dag kommer til å gå fort egentlig :P

God morgen ja :)
Sov fra 22 i går til 7 i dag. Så videre litt smådøsing på sofaen til 845. :)
Om ikke lenge skal jeg kjøre eldste og ei venninne i selskap som skal være i en svømmehall ;) Også har mannen lova å fikse middag i dag. Så da blir det vel å stelle seg litt og kjøre hente venninna mi, og gå på fest i kveld. Har ordna meg overnatting også. Så etter festen (gudene vet når jeg gir meg) går jeg hjem til min farmor og sover der :P Hu bor helst i nabohuset til hvor vi skal i kveld da :)
Tror dagen i dag kommer til å gå fort egentlig :P

Høres ut som behagelig dag ;)

Ser ut som denne helgen blir mindre hektisk enn jeg trodde :)
Nå skal jeg bare spyle to vegger og måle opp hvor mye plater vi trenger, så får vi ikke gjort så mye mer før platene kommer og vi kan begynne å fylle igjen :D

Så flott å se at alle har sovet mye bedre enn meg inatt :p
Har sovet hele 2 timer, kanskje 2,5. Og de er ikke sammenhengende engang!
Vært skikkelig uvær inatt, har tordnet som bare det!
Uff, så kjipt! Får du tatt igjen litt på dagen i dag då?

Trenger nok det etter den natta. Hvorfor sove du så dårlig da?
Joda, våkna kvart over 2 så lå jeg våken til gubben kom hjm kl halv 5 :mad: jabba litt med han, sovna halv 6 så kom snuppa halv 7 :p Sånn er det her!

Joda, våkna kvart over 2 så lå jeg våken til gubben kom hjm kl halv 5 :mad: jabba litt med han, sovna halv 6 så kom snuppa halv 7 :p Sånn er det her!

Høres slitsomt ut. Får håpe du får sove bedre til natta da ;)

Joda, gjør nok det :)
Ute å jobber i finværet eller?

Finvær? Har en liten kaffepause ;)
Ligger bedre an enn jeg så for meg.
Skal bare spyle veggene så får jeg ikke gjort så mye mer før vi har plater :(
Har vært ute i blåsten og børsta veggen og føler at halvparten havnet i øynene mine.. :p haha

Finvær? Har en liten kaffepause ;)
Ligger bedre an enn jeg så for meg.
Skal bare spyle veggene så får jeg ikke gjort så mye mer før vi har plater :(
Har vært ute i blåsten og børsta veggen og føler at halvparten havnet i øynene mine.. :p haha
Uff stakkars.... Samme vær som her sikkert. Men synes du er skikkelig flink da :)

Uff stakkars.... Samme vær som her sikkert. Men synes du er skikkelig flink da :)

Hehe, tusen takk for det:) Siden vi ligger så godt an så kan jeg jo få sett på de stolene etterpå uten å måtte stresse da :)

Hva gjør du da? Får du gjort noe når du er så trøtt? ;)

Er sol og blå himmel da ihvertfall, men blåser som et uhyre :p

Back
Topp