Jenter? Ser for meg småpikerKoselig med så masse aktive jenter![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jenter? Ser for meg småpikerKoselig med så masse aktive jenter![]()
God morgen!God morgen![]()
Herreminhatt....hektisk helg!!![]()
God morgen!
Så søt du er![]()
God morgen![]()
Absolutt.. hvertfall hvis du er litt skravlesyk av naturKoselig med så masse aktive jenter![]()
God morgen! Sovet godt?God morgon![]()
Nå har vi spist frokost og ryddet kjøkkenet. Nå skal vi straks gå tur med hunden og ungen skal sove. Da starter vi med å tømme rommet og male taket. Eller, hulerboermannen måler taketTidlig opp du og? Har du fått begynt på noe spennende?
I dag du skulle male tak?
Det har eg absoluttGod morgen! Sovet godt?
Kjekt med sånne.Nå har vi spist frokost og ryddet kjøkkenet. Nå skal vi straks gå tur med hunden og ungen skal sove. Da starter vi med å tømme rommet og male taket. Eller, hulerboermannen måler taket![]()
Uthvilt å spendt på hvordan dagen utvikler seg. Det blåser fortsatt mye. Så male rekkverk er "out of the question". Ender vel opp hos farmor med laptopen og kaffe koppen i dag ogsåDet har eg absoluttutkvilt og klar for ein ny dag
du då?
KjektUthvilt å spendt på hvordan dagen utvikler seg. Det blåser fortsatt mye. Så male rekkverk er "out of the question". Ender vel opp hos farmor med laptopen og kaffe koppen i dag også![]()
tenkte detKjekthåpar du kjem deg gjennom i dag då
skal du teste ut nokre av dei programma?
Ja, det halverar jo jobben dintenkte dethar sendt linkene på mail til meg selv. så får vi se når vi kommer så langt. Må jo fortsatt sortere alle mappene, men hadde hvert deilig å slippe å tenke på alle de doble bildene.
Hahaha det er sant.Ja, det halverar jo jobben dinmen uansett bedre å sitte inne med det enn å stå ute og male rekkverk
![]()
Hulerboermannen er 190, så han slipper å bruke trapp han også, men sier at når det gjelder maling av tak hadde det vært praktisk å være 5-10 cm høyere enn det han er. Han blir for høy med ett trinn, men må strekke seg litt uten... Han blir sliten i årene og hater virkelig å male, men han er flink da.Kjekt med sånne.
Her Var det svigerfar som gjorde det.. han er 210 cm på bare sokkene. Så han tok taket.. Null stress..![]()