Skravletråd :)

Herreminhatt....hektisk helg!!:eek:

Ja, lurer på om jeg får tid til alt :p
Sjelden det skjer såå mye på en helg her..hehe
Du skal da, bortsett fra jobb? ;)

Tidlig opp du og? Har du fått begynt på noe spennende? ;)
I dag du skulle male tak?
Nå har vi spist frokost og ryddet kjøkkenet. Nå skal vi straks gå tur med hunden og ungen skal sove. Da starter vi med å tømme rommet og male taket. Eller, hulerboermannen måler taket :D

Nå har vi spist frokost og ryddet kjøkkenet. Nå skal vi straks gå tur med hunden og ungen skal sove. Da starter vi med å tømme rommet og male taket. Eller, hulerboermannen måler taket :D
Kjekt med sånne.

Her Var det svigerfar som gjorde det.. han er 210 cm på bare sokkene. Så han tok taket.. Null stress.. :P

Det har eg absolutt:) utkvilt og klar for ein ny dag:D du då?
Uthvilt å spendt på hvordan dagen utvikler seg. Det blåser fortsatt mye. Så male rekkverk er "out of the question". Ender vel opp hos farmor med laptopen og kaffe koppen i dag også :P

Uthvilt å spendt på hvordan dagen utvikler seg. Det blåser fortsatt mye. Så male rekkverk er "out of the question". Ender vel opp hos farmor med laptopen og kaffe koppen i dag også :P
Kjekt:-) håpar du kjem deg gjennom i dag då:-) skal du teste ut nokre av dei programma?

Kjekt:) håpar du kjem deg gjennom i dag då:) skal du teste ut nokre av dei programma?
tenkte det :P har sendt linkene på mail til meg selv. så får vi se når vi kommer så langt. Må jo fortsatt sortere alle mappene, men hadde hvert deilig å slippe å tenke på alle de doble bildene.

tenkte det :P har sendt linkene på mail til meg selv. så får vi se når vi kommer så langt. Må jo fortsatt sortere alle mappene, men hadde hvert deilig å slippe å tenke på alle de doble bildene.
Ja, det halverar jo jobben din:-) men uansett bedre å sitte inne med det enn å stå ute og male rekkverk:D

Ja, det halverar jo jobben din:) men uansett bedre å sitte inne med det enn å stå ute og male rekkverk:D
Hahaha det er sant. :) Ironien er vel at hvus jeg hadde malt rekkverk hadde farmor hvert her og malt sammen med meg.

Mulig hu er 75 år, men hu er sprek som bare det.. Sist gang de kom hit drev farfar på 82, å gikk rundt med ryddesaga :P

Kjekt med sånne.

Her Var det svigerfar som gjorde det.. han er 210 cm på bare sokkene. Så han tok taket.. Null stress.. :P
Hulerboermannen er 190, så han slipper å bruke trapp han også, men sier at når det gjelder maling av tak hadde det vært praktisk å være 5-10 cm høyere enn det han er. Han blir for høy med ett trinn, men må strekke seg litt uten... Han blir sliten i årene og hater virkelig å male, men han er flink da.

Så flott å se at alle har sovet mye bedre enn meg inatt :p
Har sovet hele 2 timer, kanskje 2,5. Og de er ikke sammenhengende engang!
Vært skikkelig uvær inatt, har tordnet som bare det!

Back
Topp