Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HahaIkke noe særlig å huske![]()
20 min igjen av Meat train. Likte bedre denne da enn forrige![]()
![]()
Tydeligvis superpingle jegLitt mer spenning der ja. Har vel ca 40 min igjen tror jeg. Kommer til å være stuptrøtt i morgen![]()
God morgen! Her er det helg hver dag, hahaGod morgen og god snart helg![]()
Ja den var bedre denHahabra den var ok da.
Husker ikke noe nesten. Flere år siden jeg så den, bare husker den var litt ekkelJa den var bedre denTeit slutt da
Sånn utenom det var den grei.
![]()
Ble du fornøyd?!Og den gikk rett på sak![]()
Ja, helgen blir også hektisk, men vi får nok inn litt kos også. Har stor tro på at kjøkkenet blir bra!Blit hektisk i dag og ja. Går det sånn hele helgen og eller?
Lykke til hos legen og fysio
Blir det noe fint kjøkken da?![]()
Ja. Mer med Meat Train enn Would u rather. Men helt greit tidsfordriv når man sitter alene. Nå er det å prøve å finne enda flere da å se en annen kveldBle du fornøyd?!![]()
Ja, det er sikkert myyye bedreFår vaske veggen istedet da se![]()
I like! HeheSelvfølgelig!!![]()
Håper du har sovet godtVel m&m miniDa var min ferdig. Så da hopper jeg til køys
Natta
![]()
God morgenGod morgen alle. Opp og hopp! Det er fredag.
God morgenGod morgen og god snart helg![]()
God morgenGod morgon alle saman![]()
Sov veldig godt.Håper du har sovet godt![]()
Jeg hater virkelig å se film alene, jegJa. Mer med Meat Train enn Would u rather. Men helt greit tidsfordriv når man sitter alene. Nå er det å prøve å finne enda flere da å se en annen kveldEr jo kjekt å få tips så man ser noe man gjerne ikke hadde gjort utenom
![]()
Jeg snakker for mye.... Så ikke alle som liker å se film med megJeg hater virkelig å se film alene, jeg
Har jo ingen å diskutere med![]()