Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Men du kan ikke holde på å grave med den arma der!
Får vaske veggen istedet da se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men du kan ikke holde på å grave med den arma der!
Zombie er kult og klovner har jeg ikke noe spesielt forhold til. Så i "skrekkfilm" sjangeren er vi helt forskjellig![]()
Neineinei! De er ekle!Klovner er bare rare.. hahabegynner å bli litt lei zombier da, men enige at de er kule
![]()
Neineinei! De er ekle!![]()
For min del er det nok pga når jeg var 6 år snek jeg meg til å se ITHvorfor er klovner ekle? Aldri skjønt det![]()
For min del er det nok pga når jeg var 6 år snek jeg meg til å se ITÅ være 6 år gammel og se en freaky ass klovn som dreper små barn... Jo. Det freaker en litt ut
Og siden har jeg hata klovner altså
![]()
Chucky er ikke ekkel daJo, kan vel forstå den
Brydde meg ikke så mye da jeg var liten heller jeg da. Så på Chucky, og lurte på hvorfor storesøskna mine var så redde. Det var jo ikke ekte![]()
Chucky er ikke ekkel daSyns egentlig det var en del humor i de
![]()
Ja. Har sett IT i senere tid. Er jo egentlig verdens dummeste filmja, husker jeg så de en del år senere og da lo jeg mest
Uansett så er det vel godt vi alle er forskjellige![]()
Ja. Har sett IT i senere tid. Er jo egentlig verdens dummeste film![]()
Ikke noe særlig å huskeHusker ikke hvordan den er, men vet jeg har sett den
Ikke noe særlig å huske![]()
20 min igjen av Meat train. Likte bedre denne da enn forrige![]()
![]()
Ja. Jeg ogsåLitt mer spenning der ja. Har vel ca 40 min igjen tror jeg. Kommer til å være stuptrøtt i morgen![]()
Ja. Jeg ogsåMenmen. Shit happens?
![]()
Hahaha jaShit happens ja
Godt det er fredag![]()
Hahaha jaDu skal gjerne på jobb i morgen du?
![]()
Den var slitsom... I dag skal jeg til legen... Og fysio og innom en kjøkkenleverandør igjen.. Sånn går dagene.. HeheSelvfølgelighvordan har dagen vært?
Den var slitsom... I dag skal jeg til legen... Og fysio og innom en kjøkkenleverandør igjen.. Sånn går dagene.. Hehe