Jeg planla ikke å krsæje men gjorde det likevel....Nei, det er jo valgfritt. Jeg har planlagt å kræsje når barnet mitt er 4 år, så derfor må jeg bruke bakovervendt da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg planla ikke å krsæje men gjorde det likevel....Nei, det er jo valgfritt. Jeg har planlagt å kræsje når barnet mitt er 4 år, så derfor må jeg bruke bakovervendt da.
Idiotiske grunner
Hei heihei dere gale jenterjeg har gått glipp av mye skravling som vanlig
![]()
Det er ikke farlig å røyke heller, og verre å utsette ungen for stresset ved å slutte (kan være sant for NOEN. Men jevnt over er det ikke de som påberoper seg det...) Redningsvester er bare påbudt å ha i båten, ikke på, og det er jo ikke sant at vanlige bleier blir farlige på ungen om den faller uti. den skal ikke falle uti, og dessuten må den jo ha bleie...
Og det er ikke farlig å kjøre bil, vi lever jo!
Omtrent sånn er detDet er ikke farlig å røyke heller, og verre å utsette ungen for stresset ved å slutte (kan være sant for NOEN. Men jevnt over er det ikke de som påberoper seg det...) Redningsvester er bare påbudt å ha i båten, ikke på, og det er jo ikke sant at vanlige bleier blir farlige på ungen om den faller uti. den skal ikke falle uti, og dessuten må den jo ha bleie...
Og det er ikke farlig å kjøre bil, vi lever jo!
Hehe, sånne ting kan jo være greit ja (slik spørr jeg DEG om jeg...)
Okei då. Men likevel. Eg latar som om det hørtes smart utNja, røyking er vel egentlig farlig pr default?
ei ikke helt likt som her akkuratJa, for du vet hvor jeg snakker om. Stedet hvor man kan be om råd, få råd, og det er gode råd.
Ikke helt som generell... eller alle de terminforum jeg har vært innom
Og kva slags stad er dette?Ja, for du vet hvor jeg snakker om. Stedet hvor man kan be om råd, få råd, og det er gode råd.
Ikke helt som generell... eller alle de terminforum jeg har vært innom
Haha, den har eg hørt før! "Kjører aldri så langt" eller "holde alltid fartsgrensa".
Selvsagt trenger man ikke det, la nå bare barnet stå trykka inn i frontruten..Skal jo bare hjem fra bhg. Det går jo bare i 30 jo. Trenger ikke bilstol da, vel?
Vi får egentlig perfekt aldersforskjell mellom frøkna og Spirelille.
Når spirelille er stor nok til å komme ut av babybilsetet, vil frøkna ha fylt 4.
Dersom hun fortsetter å vokse som hun gjør nå, vil hun på det tidspunktet være stor nok til å gå direkte over i belte-stol og Spirelille kan få stolen hennes
Jeg planla ikke å krsæje men gjorde det likevel....
Neida, kan ha ungen på fanget dåSkal jo bare hjem fra bhg. Det går jo bare i 30 jo. Trenger ikke bilstol da, vel?
Jeg planla ikke å krsæje men gjorde det likevel....
Ja dessuten er det ikke farlig å gi grøt eller kumelk når barna er 2 mnd, det gikk jo bra for de så.Ja. Og egentlig er ingenting farlig i svangerskapet fordi de får barn i Italia, og i u-land, og dessuten fikk oldemødrene våre barn også. Helt uavhengig av å undersøke verken hvor ofte det forekommer abort i de gruppene man nevner, eller hvor ofte det forekommer fødselsdefekter i de angitte gruppene. Jadda.
Skal jo bare hjem fra bhg. Det går jo bare i 30 jo. Trenger ikke bilstol da, vel?
Nei det kan jo selvsagt ikke skje, skjønner ikke hvordan jeg fikk det til...Ånei, sier du det? Jøss. Det trodde jeg ikke forekom.For det kan jo verken skje at noe skjer med deg/din bil/føre som du ikke var klar over, ELLER at du blir kræsjet inn i av en annen (fy, det er jo veldig frekt, jeg valgte jo å ha forovervendt bilstol for jeg skulle ikke kræsje).
Kun viss du har behov for at lisje babyen skal sove litt meir på nattaJa dessuten er det ikke farlig å gi grøt eller kumelk når barna er 2 mnd, det gikk jo bra for de så.
Ja ikke santMerkelig det der.