Det kan det. På min tlf og. Enten så går det for fort i svingane, eller så slår ordboka til med noko den syns passa bedre enn det eg meinteJa telefontasting på iphone kan fort bli feil![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan det. På min tlf og. Enten så går det for fort i svingane, eller så slår ordboka til med noko den syns passa bedre enn det eg meinteJa telefontasting på iphone kan fort bli feil![]()
Skal ikke være lettDet kan det. På min tlf og. Enten så går det for fort i svingane, eller så slår ordboka til med noko den syns passa bedre enn det eg meinte![]()
Haha, blei godt tatt imot det ebay-forbudet eller?Hm ja, jeg ligger langt etter, men har vel i grunn gitt opp stelleveskeHar fått grønt lys av mannen til å kjøpe meg en ny, selv om jeg måtte grine meg til det og gi han ebay- forbud
"får ikke jeg bruke penger på stelleveske så får ikke du by på mer tull på ebay!"
![]()
-Fra appen-
Ja det kan nok funkeHestehale!løsningen min om jeg legger meg med fuktig hår
![]()
Glede1,5 time til fiskebolleeer!![]()
Har for kort hår til det jeg!Hestehale!løsningen min om jeg legger meg med fuktig hår
![]()
Jeg fikk lov til å bestille veske brått iallefallHaha, blei godt tatt imot det ebay-forbudet eller?![]()
Jeg fikk lov til å bestille veske brått iallefall
-Fra appen-
Har ikke bestilt enda, men det er en Storksak OliviaHvilken veske valgte du?
Bilde?
GoodJeg fikk lov til å bestille veske brått iallefall
-Fra appen-
Det gjør nok det, når jeg bare får bestiltGoodblei det storksak?
Kva kostar den der då?Det gjør nok det, når jeg bare får bestiltHe he det sitter litt inne når han egentlig er imot det... Men jeg får den ikke billigere enn på barnebanden.no tror jeg!
-Fra appen-
1099 kr. Andre steder har jeg sett den til 1500 krKva kostar den der då?
Det var jo ikkje gale1099 kr. Andre steder har jeg sett den til 1500 kr
-Fra appen-
Den er finHar ikke bestilt enda, men det er en Storksak Olivia
-Fra appen-
Syns den fra Allerhand så smart ut.Det var jo ikkje galeeg betalte så mykje for mi, Allerhand, men den angrar eg på.. Skulle heller ha kjøpt Storksak
![]()
Den er praktisk, for all del. Men det tok så kort tid før den såg skikkelig slitt og. Og ser konstant skitten ut uansett kor mykje eg vaskar på denSyns den fra Allerhand så smart ut.
Hva er galt med den?
Rekker ikke hjem til det i dag, ikke begynnelsen i alle fall :/5 minutter til masterchef.
Kanskje på tide å stå opp