Ahh, er det med Gordon Ramsy og? Han syns eg er kulTV 3....
Er en utvidelse av Gordon Ramsy rydder opp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ahh, er det med Gordon Ramsy og? Han syns eg er kulTV 3....
Er en utvidelse av Gordon Ramsy rydder opp
Skal du sjå på I kveld med Ylvis då?Jeg skravler bar, og titter litt ort på TV'n med ujevne mellomrom
Ahh, er det med Gordon Ramsy og? Han syns eg er kul![]()
Skal du sjå på I kveld med Ylvis då?![]()
Hehe. Syns ikke det valen tv var noe spennende uansett, så var ok for megNei det går jo alltid i reprise, så det kan han sjå på seinare![]()
Ja, det kan jo ha en tendens til det av og til, men det nye live-showet syns eg var veldig morsomt sist vekeEr ikke så glad i Ylvis..
Syns det fort blir litt mye av dem
Det var egentlig ikkje så veldig spennande nei, du har rett i detHehe. Syns ikke det valen tv var noe spennende uansett, så var ok for meg![]()
For mye å lese igjennom. Jeg er allerede i seng. Kastet opp som en gærning og hulerboermannen har feber. Det har ikke jeg. Sliten og øm i hele kroppen holder kanskje? Bekkenet har jeg lagt ut på "selges til høystbydende" på finn! Sov godt flotte samer!!
Edit: Hahaha, mener damer! Damn you autocorrect![]()
Er det natta då?Oi, så trøtt jeg brått ble...
Haha, samene skal sove godtFor mye å lese igjennom. Jeg er allerede i seng. Kastet opp som en gærning og hulerboermannen har feber. Det har ikke jeg. Sliten og øm i hele kroppen holder kanskje? Bekkenet har jeg lagt ut på "selges til høystbydende" på finn! Sov godt flotte samer!!
Edit: Hahaha, mener damer! Damn you autocorrect![]()
Er natta nåEr det natta då?
Sove godtEr natta nå
Nei syns nesten d var dårlig altså...Det var egentlig ikkje så veldig spennande nei, du har rett i det![]()
Æsj da :/Skal til JM om en 3 uker, og hun ba meg be dem måle boldtrykket da.
Er det fortsatt høyt skal jeg ta kontakt med henne og hun vil følge meg opp tettere så får vi ta det der fra.
Det forklarer hodepinen min, da..
Selvfølgelig, som det pleier når jeg kommer snikendeEr natta nå
God natt!Er natta nå
God ferieHer er jeg på ferie til foreldrene mine. Har ferie til neste torsdag... så blir nok litt ferie her i fra frem til da![]()