Felles skravle 2015

Sender det vel til dyrking da? Fikk du antibiotika med gang? Var bt veldig høyt eller fortsatt innenfor normalen, men litt høy?

Har ikke fått antibiotika siden jeg ikke har noen andre tegn på urinveisinfeksjon.
Ble sendt til dyrking.

Jeg har lavt blodtrykk til vanlig, normalen for meg er 110/70. Den var nå på 120/90, så det var undertrykket som var høyt.
Føler jeg nesten ble litt redd for å få svangerskapsforgiftning senere :(

Har ikke fått antibiotika siden jeg ikke har noen andre tegn på urinveisinfeksjon.
Ble sendt til dyrking.

Jeg har lavt blodtrykk til vanlig, normalen for meg er 110/70. Den var nå på 120/90, så det var undertrykket som var høyt.
Føler jeg nesten ble litt redd for å få svangerskapsforgiftning senere :(
De får følge nøye med deg

:)
Tror jeg har hatt godt av litt tid vekk fra forumet;) Men stortsett bra her, har slitt med magesmerter som hverken leger eller sykehus finner ut av. Mulig de går bort når lillegutt er ute? Ellers er det lite nytt her:)

Trodde det var normalt med mage smerter, jeg :rolleyes:
Selv om det ikke betyr at det er behagelig.

Ser du er over halvveis, gratulerer så mye, syns ikke det er lenge siden du ble gravid, jeg...

Trodde det var normalt med mage smerter, jeg :rolleyes:
Selv om det ikke betyr at det er behagelig.

Ser du er over halvveis, gratulerer så mye, syns ikke det er lenge siden du ble gravid, jeg...
Ja er jo vanlig det. Men ikke når legene frykter blindtarmsbetennelse og legger deg inn kanskje. Så får bare bite tenna sammen;)
Tiden går fort samtidig som den går sent:) Men kan godt gå fort fremover og for min del;) Sånn er det å være utålmodig førstegangs..

Så gøy da. Herlig å hilse på og se at alt står bra til:)
Blir nok sendt inn på vekstestimering jeg, så da får jeg vel hilse på lillegutt igjen jeg og:)

De forrige gangene mistet jeg tellingen på antall UL'er, ble litt lei etterhvert.
Hadde ikke forundret meg om de ville sende meg på vekst estimering etterhvert da de forrige var så små.
Dersom blodtrykket fortsetter å være høyt vil jeg nok også få UL.

Hvorfor tror du at du kommer til å bli sendt på vektestimering?

De forrige gangene mistet jeg tellingen på antall UL'er, ble litt lei etterhvert.
Hadde ikke forundret meg om de ville sende meg på vekst estimering etterhvert da de forrige var så små.
Dersom blodtrykket fortsetter å være høyt vil jeg nok også få UL.

Hvorfor tror du at du kommer til å bli sendt på vektestimering?
Var JM som sa det for to uker siden da jeg var på kontroll. Jeg lå så å si under det grønne området på den grafen. I tillegg klarer jeg ikke å legge på meg noe særlig pga magesmertene. Så hun var litt småbekymret for om han får det han trenger. Men skal tilbake til henne nå på torsdag, så da får vi se hva det blir til:-) Håper jo det har økt igjen da:-)

Var JM som sa det for to uker siden da jeg var på kontroll. Jeg lå så å si under det grønne området på den grafen. I tillegg klarer jeg ikke å legge på meg noe særlig pga magesmertene. Så hun var litt småbekymret for om han får det han trenger. Men skal tilbake til henne nå på torsdag, så da får vi se hva det blir til:) Håper jo det har økt igjen da:)

Veldig bra de følger opp.
Masse lykke til

Lurer på om jeg kommer til å gå opp noe denne gang....
Pleier ikke å gjøre det

Back
Topp