Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Søstra til gubben har ett plasttre som ryrVårt er ganske fint det, og det er jo greit å hente det opp fra kjelleren.
Hahaha stakkars det må bli trasig med årene.Søstra til gubben har ett plasttre som ryrlike artig hvert år!
Vi pleier å ha edelgranDet lukter jul og jeg synes det er veldig fint
![]()
Vi har også edelgran. Synes det er herlig når en får lukta av jul. Heldigvis ingen som har allergi mot det hos oss.Vi har hatt edelgran og gran litt ettersom.
Så lenge det lukter jul
Men så trist det må være å være allergisk.
Ikke her heller heldigvis.Vi har også edelgran. Synes det er herlig når en får lukta av jul. Heldigvis ingen som har allergi mot det hos oss.
Lukta av jul er det jo.
Men da får jeg en sønn, og antakelig mann, som klær i øyne og nese og nyser, og min mor mister stemmen nnen en halvtime fra hun kommer på besøk.
Det er bare ikke verd det, så hos oss lukter julen klementiner og julebakst i stedet
Enig! Men ser ei episode kvar dag likevel, på DVDJeg savner skomakergata. Trist at dem aldri kan sende den igjen...
Kva betyr det at det ryr?Søstra til gubben har ett plasttre som ryrlike artig hvert år!
At barnålene faller avKva betyr det at det ryr?![]()
Haha, er det også mulig altså?At barnålene faller av![]()
TydeligvisHaha, er det også mulig altså?![]()
Får kanskje litt følelsen av at det er ekte?Tydeligvis
Kanskje ikke den beste kvaliteten?![]()
Ja, man gjør jo det daFår kanskje litt følelsen av at det er ekte?![]()
trist, men klementin og julebakst er fine ting
![]()