Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi pusset opp kjøkken for to år siden, det var også IKEA, men nå har IKEA fått nytt kjøkken og det kan skape litt problemer. Vi kan ikke ha vasken der den var før, og den nye sokkelen dems er 8 cm. Avløpsrøret er 5 cm og det skal være helling på 1 cm pr 60 cm for optimalt fall. Dermed er ikke kjøkkenet til IKEA så godt egnet til rehab om man skal gjøre om helt. Kjempe dumt, for jeg vil gjerne ha IKEA. Vi kan heller ikke pigge, for det er varmekabler i gulvet...Hoi hoi, ja, vi har pusset opp to kjøkken men det har vært ikea
-Fra appen-
Jobbe, jobbe, jobbePlaner for dagen damer?![]()
Det det går i her ogJobbe, jobbe, jobbe
Fikk sms med invitasjon til middag hos mamma i morgen. FISKEBOLLEREnig!! Elskar fiskebollar![]()
Det vil jeg ikke orke..Det det går i her ogblir sent i dag!
Aldri opplevd å komme presis inn til en legetimeVenter fortsatt på å komme inn til legen.. Utrolig hvor forsinket de er
Ikke jeg heller. Men 40 min etterpp var litt drøytAldri opplevd å komme presis inn til en legetime![]()
Næmmen se hvem som kommer der.Hopp og hei alle sammen. Inne og sniker litt jeg. Ikke ofte jeg er her lenger. Men kanskje det blir oftere nå som høsten siger på
Alt vel med dere alle fine damer?
Noe jeg ikke har fått med meg.Venter fortsatt på å komme inn til legen.. Utrolig hvor forsinket de er
Skjønner det blir mye greier ja.Vi pusset opp kjøkken for to år siden, det var også IKEA, men nå har IKEA fått nytt kjøkken og det kan skape litt problemer. Vi kan ikke ha vasken der den var før, og den nye sokkelen dems er 8 cm. Avløpsrøret er 5 cm og det skal være helling på 1 cm pr 60 cm for optimalt fall. Dermed er ikke kjøkkenet til IKEA så godt egnet til rehab om man skal gjøre om helt. Kjempe dumt, for jeg vil gjerne ha IKEA. Vi kan heller ikke pigge, for det er varmekabler i gulvet...
Endelig var tirsdagen over! Da er det bare å vente på helgen![]()
![]()
Oj, det hørtes ikke bra ut! Hva sa legen? Skal du inn til flere kontroller?Første svangerskapskontroll i dag.
Forhøyet blodtrykk og protein i urinen allerede.
Syns det er ALT for tidlig!!!
Oj, det hørtes ikke bra ut! Hva sa legen? Skal du inn til flere kontroller?
Sender det vel til dyrking da? Fikk du antibiotika med gang? Var bt veldig høyt eller fortsatt innenfor normalen, men litt høy?Første svangerskapskontroll i dag.
Forhøyet blodtrykk og protein i urinen allerede.
Syns det er ALT for tidlig!!!