Felles skravle 2015

Legetime 13.40, det var ikke helt etter planen gitt..Fikk i de tminste hos min egen fastlege denne gangen da,ikke verst bare det.. Hjelper å be om det se rjeg.

Hoi hoi, ja, vi har pusset opp to kjøkken men det har vært ikea :P

-Fra appen-
Vi pusset opp kjøkken for to år siden, det var også IKEA, men nå har IKEA fått nytt kjøkken og det kan skape litt problemer. Vi kan ikke ha vasken der den var før, og den nye sokkelen dems er 8 cm. Avløpsrøret er 5 cm og det skal være helling på 1 cm pr 60 cm for optimalt fall. Dermed er ikke kjøkkenet til IKEA så godt egnet til rehab om man skal gjøre om helt. Kjempe dumt, for jeg vil gjerne ha IKEA. Vi kan heller ikke pigge, for det er varmekabler i gulvet...

Hopp og hei alle sammen. Inne og sniker litt jeg. Ikke ofte jeg er her lenger. Men kanskje det blir oftere nå som høsten siger på:)
Alt vel med dere alle fine damer?

Endelig var tirsdagen over! Da er det bare å vente på helgen :D :D

Vi pusset opp kjøkken for to år siden, det var også IKEA, men nå har IKEA fått nytt kjøkken og det kan skape litt problemer. Vi kan ikke ha vasken der den var før, og den nye sokkelen dems er 8 cm. Avløpsrøret er 5 cm og det skal være helling på 1 cm pr 60 cm for optimalt fall. Dermed er ikke kjøkkenet til IKEA så godt egnet til rehab om man skal gjøre om helt. Kjempe dumt, for jeg vil gjerne ha IKEA. Vi kan heller ikke pigge, for det er varmekabler i gulvet...
Skjønner det blir mye greier ja.

-Fra appen-

Back
Topp