***IKM UKE 42***

LH varierer normalt gjennom døgnet, og på ettermiddag/kveld pleier det å være på sitt laveste. Høyest er det når man står opp, men det tar noen timer før det går fra blod til urin. Derfor er det aller beste tidspunktet å teste mellom kl 11-15, etter å ha holdt seg i fire timer og ikke drukket på de siste to. Jeg pleier å stå opp, spise frokost (pleier å unngå å drikke altfor mye under frokosten), tisse, holde meg de neste fire timene (drikker som regel ingenting disse timene, men det er i teorien ok med litt drikke de to første timene) og så teste. Da pleier tidspunktet å være rundt kl 12-14 på dagen. Hvis man tester på morgenen, kan man risikere å få falsk positiv (dog, det er sjelden tilfelle her - det er sjelden jeg får positiv på morgenen uansett). Det skal holde å teste en gang om dagen, men noen har en veldig kort topp som gjør at de bør teste oftere. Man kan evt prøve seg fram :) Lykke til :D Jeg er blitt reint glad i å tisse i kopp jeg. Fnis!

Hvordan er det å teste rundt 1530 tror du? Er ikke veldig ideelt for meg å teste på jobb egentlig ;)

Hvordan er det å teste rundt 1530 tror du? Er ikke veldig ideelt for meg å teste på jobb egentlig ;)
Det tror jeg går helt fint. Om du ikke får helt positive tester, så får du nok i alle fall sterke nok streker til å kunne se når LH er på topp. :)

Det tror jeg går helt fint. Om du ikke får helt positive tester, så får du nok i alle fall sterke nok streker til å kunne se når LH er på topp. :)

Da begynner jeg kanskje å teste i morra. Grei tid i forhold til drikke og sånt ogsp med en gang jeg kommer hjem fra jobb :)

Da begynner jeg kanskje å teste i morra. Grei tid i forhold til drikke og sånt ogsp med en gang jeg kommer hjem fra jobb :)
Lykke til :D

Her er planen å begynne på torsdag :) Får kanskje ta opp tempingen igjen også. Sliter alltid med å huske å ta tempen i starten av syklusen. Tar noen dager før jeg er inne i det igjen :P

Lykke til :D

Her er planen å begynne på torsdag :) Får kanskje ta opp tempingen igjen også. Sliter alltid med å huske å ta tempen i starten av syklusen. Tar noen dager før jeg er inne i det igjen :P

Tempen ja. Vet ikke om jeg skal stole helt på den da...i går var den på 36,9 og i dag på 36,2...hm :confused:

Blir spennende med testing da! Lykke til til deg og ;)

Tempen ja. Vet ikke om jeg skal stole helt på den da...i går var den på 36,9 og i dag på 36,2...hm :confused:

Blir spennende med testing da! Lykke til til deg og ;)
Hmm, ble den tatt til samme tidspunkt med minst 3-4 timers sammenhengende søvn? Det var jo en veldig variasjon til å være i de tidlige CD-dagene :P

Takk for det :)

Hmm, ble den tatt til samme tidspunkt med minst 3-4 timers sammenhengende søvn? Det var jo en veldig variasjon til å være i de tidlige CD-dagene :P

Takk for det :)

Den har vært veldig ustabil siden sa 1. August, men ligger stort sett på 36.5 ca. Blitt tatt til samme tid ja. Kl 0605 på morgenen.

Heisann, kommer inn hit jeg:) Blør enda etter MA i forrige uke, men er så ivrig etter å prøve på nytt at jeg hopper inn her og begynner et sted.
Tar en råsjangs og tipper(håper mest) på ikm den 19 oktober. Vi kjører på når vi føler for det rett etter endt blødning, så får vi se, spennende! Kan jo ta en evighet å få syklus på plass igjen, men men.

Lykke til alle her inne!

Du er på lista ;-)

Kan noen her hjelpe meg å tolke EL testen min? :D

Aner jo ikke hvor fort verdien stiger/synker heller..

Vedlegg

• 1411480114560.jpg
    1411480114560.jpg
    19,5 KB · Visninger: 115
Hvor langt unna tror du det er da? :)

Det er dessverre helt umulig å si, det kan gå mye opp og ned før man får positiv. Hos meg pleier den å bli gradvis sterkere, men noen sykluser har det ikke vært sånn, så ja. Det er forskjellig hos samme person fra syklus til syklus også. Dessverre.

*Taster på app på padda*

Det er dessverre helt umulig å si, det kan gå mye opp og ned før man får positiv. Hos meg pleier den å bli gradvis sterkere, men noen sykluser har det ikke vært sånn, så ja. Det er forskjellig hos samme person fra syklus til syklus også. Dessverre.

*Taster på app på padda*

Ok. Takk for svar :)
nå er det ihverfall bare å fortsette å teste da :) hehe

Nå er siste pille med Pergo tatt:) Om så jeg ikke blir gravid denne syklusen, så håper jeg at jeg får eggløsning i det minste. Skal begynne å teste etter det på torsdag tenker jeg, det er CD 9.

I dag tok jeg siste pille Letrozol. CD 8 i dag. Vet ikke når jeg begynner med EL-tester. Tappen er ikke fruktbar enda. Kanskje jeg venter 2-3 dager. Vi får se.

Hei. Jeg kan settes opp mandag.13.10. Er i pp 11.
Hei!! *Vinke febrilsk* :D En goood stund siden vi har vært i samme IKM-gruppe nå!

Back
Topp