Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
LH varierer normalt gjennom døgnet, og på ettermiddag/kveld pleier det å være på sitt laveste. Høyest er det når man står opp, men det tar noen timer før det går fra blod til urin. Derfor er det aller beste tidspunktet å teste mellom kl 11-15, etter å ha holdt seg i fire timer og ikke drukket på de siste to. Jeg pleier å stå opp, spise frokost (pleier å unngå å drikke altfor mye under frokosten), tisse, holde meg de neste fire timene (drikker som regel ingenting disse timene, men det er i teorien ok med litt drikke de to første timene) og så teste. Da pleier tidspunktet å være rundt kl 12-14 på dagen. Hvis man tester på morgenen, kan man risikere å få falsk positiv (dog, det er sjelden tilfelle her - det er sjelden jeg får positiv på morgenen uansett). Det skal holde å teste en gang om dagen, men noen har en veldig kort topp som gjør at de bør teste oftere. Man kan evt prøve seg framLykke til
Jeg er blitt reint glad i å tisse i kopp jeg. Fnis!
Hvordan er det å teste rundt 1530 tror du? Er ikke veldig ideelt for meg å teste på jobb egentlig