***IKM UKE 42***

Temperaturen går som regel opp dagen etter EL. Så dersom man legger inn jevnt med aksjer, er det ikke så farlig med testene siden man ser på tempen når du har hatt EL :) Her i gård'n er det ikke jevnt med aksjer i løpet av en pp, så jeg er helt avhengig av testene for å vite når vi skal sette inn støtet :P

Takk :)
Kan vel ikke si det er jevnt her heller, så tror ikke det er så dumt å teste :p
Håper det klaffer fort for oss begge:D

Ikm blir nok heller onsdag 15 okt. Da syklusen ser ut til å ha korta seg inn til 26 dager. Typisk for da havner el når mannen er på jobbtur. Får legge inn aksjer før han reiser. Men tror sjansene er minimale :-p

Huff, det er så utrolig kjipt :(
Håper det funker med testing for deg da, og det fester seg en denne mnd ;)

Er litt i samme båt som deg..sluttet på pilla i mars i fjor og gikk 13 mnd før positiv test, sa i august uke 11 :/
Gikk 39 dager før jeg fikk mens tilbake, og har normalt en syklus på 35 dager, så jeg håper jeg og :)
Krysser fingrene for oss :) lykke til. Blir spennende å se :)

Jeg skal begynne med Letrozol i dag og kjenner at jeg er så utrolig spent på hvordan det vil fungere for meg. Vanskelig å bli så spent igjen, det er lenge siden sist nå.

Jeg skal begynne med Letrozol i dag og kjenner at jeg er så utrolig spent på hvordan det vil fungere for meg. Vanskelig å bli så spent igjen, det er lenge siden sist nå.

Håper det gjør susen for deg ;)

Det håper virkelig jeg og. Det er liksom ikke så veldig mye vi har igjen å prøve nå.

Hva skjer hvis det ikke hjelper da?
Er det prøverør neste da, eller er det noe mer de kan gjøre? Må være så utrolig kjipt å gå sånn :(

Hva skjer hvis det ikke hjelper da?
Er det prøverør neste da, eller er det noe mer de kan gjøre? Må være så utrolig kjipt å gå sånn :(

Det må nok bli assistert etter hvert hvis det ikke går. Jeg tror jo egentlig at det må kunne gå an å få hormonene på plass igjen i kroppen min, jeg ble jo gravid helt hjemmelaget fire ganger på 6 pp'er i fjor høst. Det er bare at nå har det vært 7 pp'er uten graviditet etter MA'en i februar. Så det er jo rart at vi plutselig ikke kan få det til lengre. Så jeg håper at det som er blitt "forstyrret" i kroppen min kommer på plass med Letrozol nå. Jeg har ikke tenkt så veldig mye på "hva hvis ikke" for det føles skummelt.

melder meg inn her inntil videre ;) har tidligere fått positiv el test på cd 10-11. trenger det denne pp og, da mannen reiser på jobb på min cd 14. så krysser alt som krysses kan :) foreløpig ikm tirsdag 14 :p

Jeg blør enda etter ma. Veldig spent på når det slutter. Og om el kommer med engang etter, og ja. Veldig spent på alt. Litt redd for å prøve igjen, hva om jeg mister igjen?. Kjemisk og ma de to siste pp, hva blit det neste. Kjenner også det er litt sårt å skulle vente på mens rundt den tia jeg skulle vært 12 uker på vei, de magiske 12.

Det må nok bli assistert etter hvert hvis det ikke går. Jeg tror jo egentlig at det må kunne gå an å få hormonene på plass igjen i kroppen min, jeg ble jo gravid helt hjemmelaget fire ganger på 6 pp'er i fjor høst. Det er bare at nå har det vært 7 pp'er uten graviditet etter MA'en i februar. Så det er jo rart at vi plutselig ikke kan få det til lengre. Så jeg håper at det som er blitt "forstyrret" i kroppen min kommer på plass med Letrozol nå. Jeg har ikke tenkt så veldig mye på "hva hvis ikke" for det føles skummelt.

Får håper dere slipper å tenke på det ;)
Kan jo hende kroppen din bare har trengt en pause etter hele fjoråret.

Ønsker deg masse lykke til! ;)

Får håper dere slipper å tenke på det ;)
Kan jo hende kroppen din bare har trengt en pause etter hele fjoråret.

Ønsker deg masse lykke til! ;)

Jeg tror nok ikke det handler om noen pause for kroppen dessverre, men jeg får hjelp med de utfordringene vi har. Så nå håper jeg at vi har fått fikset de verste "problemene" og at det kan gå bra nå. :) Tusen takk! :)

Jeg tror nok ikke det handler om noen pause for kroppen dessverre, men jeg får hjelp med de utfordringene vi har. Så nå håper jeg at vi har fått fikset de verste "problemene" og at det kan gå bra nå. :) Tusen takk! :)

Bra dere får hjelp da ;)

ikm 16.10 PP 5 :)

Melder meg inn her jeg! Foreløpig IKM onsdag 15.10. PP 10, og har startet med Pergotime for første gang. Har så langt tatt to tabletter uten å merke noe til det. Eneste er at jeg har blitt veldig ivrig på å rydde:p Sa til mannen at det var kanskje en liten boost av kvinnelige hormoner som skulle til for å gjøre meg til en bedre husmor:D :rolleyes:

Back
Topp