Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere som skriver "aldri" , "sjeldent, maks 1-2 ganger i året - et par timer" osv.. Er det fordi dere absolutt iiikke vil, barna ikke vil eller ikke har noen som kan / vil / tilbyr seg?
Min eldste vil oftere enn vi trenger å sove over hos feks besteforeldre eller vennepar av oss med barn. Det er mer sjeldent vi virkelig trenger. Men har mennesker rundt oss som tilbyr seg og ønsker å være med de / ha de på overnatting osv. Vi syns det er veldig godt. Og merker vi trenger det også !men bare lurer , siden de fleste som skriver "aldri" skriver også at det ikke er nødvendig !
![]()
Ja ikke sant! Derfor jeg lurer . For barna får et helt annet forhold til feks besteforeldre! Knytter tettere bånd! Skjønner godt du syns det er kjempe trist :/Jeg kunne ønsket at vi hadde hatt mer familie som hadde hatt lyst/mulighet til å ha jenta på overnatting f.eks. men det har vi dessverre ikke...
Syns det er litt trist da jeg selv var svært knyttet til mine besteforeldre fra jeg var liten![]()
Ja ikke sant! Derfor jeg lurer . For barna får et helt annet forhold til feks besteforeldre! Knytter tettere bånd! Skjønner godt du syns det er kjempe trist :/
Jeg setter hvertfall veldig stor pris på at vi har mine og sambo sine foreldre i nærheten, oldeforeldre og mange venner som interesserer seg i barna våres!![]()
Hæ? Vil ikke?Før annenhver helg da de var hos pappaen sin. Men frem til jul vil han ikke ha de på besøk så da blir d mindre. Greit for meghar stor famillie som hjelper meg me avlastning om jeg trenger det
![]()