Har dere ofte barnefri??

Jeg er ikke sammen med faren te frøkna og hu er hos faren 10 dager i mnd egentlig. Så ja har mye barnefri når samværet følges, men fra påske og til nå har hu mer eller mindre hvert hos meg. Men hu har og besteforeldre som spørr om å få låne henne. Skjelden jeg spørr om barnevakt da skal det være noe spesielt.

Nei, ganske sjeldent egentlig. Jeg syns det er vanskelig å være lenge borte fra gutten min, og han hadde nettopp sin første overnatting borte (2år å 7mnd). Men noen ganger blir han igjen hos besteforeldrene mens vi drar på butikken og slikt, og det kan være veldig godt :)

Veslegutt er med farmor og farfar(svigers) minst 1 gang i uken.
Nå skal han være med farmor på onsdag til uken, og da kommer hun her i 11.00 og kommer tilbake med han ca. 18.00. Når han da kommer tilbake har tussete meg gått å sett på klokken i minst 1 t..."kommer han snart, kommer han snart":P

Storebror(bonus) er delt omsorg på. Så han er jo mye hos moren også:)

4-åringen er hos pappaen sin tredjehver uke, så til nå har vi jo hatt ganske mye barnefri..... Nå når lillebror kommer blir det nok ytterst sjelden!!!

Femåringen er hos pappaen annenhver helg, men ettåringen har vi sjelden barnevakt til.

Var veldig sosial før lillemann kom. Fant på ting med venninner og reiste litt bort i helgene. Men nå koser vi oss som regel hjemme om det ikke er noe spes.

Men besteforeldre tar gjerne barna litt på dagtid om de vil finne på noe med dem. Tur, kino osv.

Bare for å handle, og det er nå mange mnd siden sist :p Gutten vår på 2 år og 4 mnd og frøkna på 5 mnd har aldri sovet borte. Vi hadde barnevakt som sov her når minste ble født, men pappaen la han hver kveld ;)

Ikke så mange netter. Har hatt noen netter når vi har skullet noe spes. Aldri en hel helg.

Men både mamma og farmor henter hver sin dag i bhgn og tar med hjem til seg for middag:)

Jeg har dårlig samvittighet for å ha han i bhg så mye og se han så lite, at jeg vil være mest mulig sammen med han på helgene...

Last edited:
tja, barnefritt hjemme er det aldri ;) Men når mamma, svigers eller svigerinne er her kan vi finne på noe om vi vil, så passer de nurket så lenge :) da blir det gjerne kino, restaurant, eller treffe venner... Vi har sånt besøk ca en gang i måneden..

Aldri. Eneste eg må ha barnevakt er hvis eg skal noe spesielt. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Etter mini kom til verden har vi ikke hatt barnefri... Ikke er jeg klar for det heller...

Annenhver helg, når barna skal på "pappa-helg"! Men da jobber jeg, så føler likevel ikke at jeg har "fri" til og kunne sove ut, eller kunne dra på besøk og nyte ett par glass vin med venninner! Og det savner jeg;)

Men barnevakt spør jeg ikke etter lenger;) var mye mer opptatt av og få barnevakt før, slik at jeg og esken kunne komme oss ut litt på kvelden etter at barna var lagt, til og kunne dra på kino, ut og spise eller bare kunne gå en tur på fjellet en gang i blant!

Hæ barnefri hva er det? o_O

Neida, vi har hatt barnefri noen få ganger, men da pga hendelser som hun ikke trenger å være med på, slik som begravelse, flytting og slike ting.

Ellers har vi ikke barnefri, er heller ikke så flinke til å gi hverandre barnefri når vi har muligheten, eller dvs jeg tar henne med gjerne ut noen timer om dagen og går tur i området her slik at mannen får slappet av eller lese til eksamen som han gjør nå, mens han igjen ikke er like flink :p

Skulle egentlig ønske vi kunne snart fått en helg hvor vi kunne reist bort og gjort ting vi ikke har kunne gjort på over 3 år! Men det kommer vel noen muligheter etterhvert :)

Nei, kanskje en gang hver 6.måned eller noe :p

Nei det går noen måneder i mellom, og da er det en natt hos besteforeldre. Skulle ønske de var mer ivrige på å passe, men det er de ikke, så da spør vi bare når det er noe helt spesielt.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp