Har dere ofte barnefri??

Neh. Hadde vår første hele "frihelg" på 5 år, for en mnd siden. Ellers er det kanskje barnefri en kveld hver 4.mnd.

Har fast barnefri annenhver helg

Nei, veeeldig sjeldent! Så og si aldri! Sånn er det å bo langt unna alt av slekt og familie...

Sent from my iPhone using BV Forum

Ofte og ofte... Har barnefri i blant :) svigers hadde faktisk snuppa noen timer igår sånn at jeg fikk tatt en handlerunde med noen venninner :) overnatter hos svigers kanskje en gang hver tredje mnd. Og når mamma er på besøk hjelper hun veldig mye til, men da er vi som regel hjemme, så barnefri er det jo ikke :p

Aldri :) Mine to eldte gutter er hos faren sin annenhver helg ca, men da er det fortsatt igjen to barn her hos oss :)

Har hatt barnevakt 1 gang, det var bryllupsnatten vår for 1,5 år siden. Ellers har vi aldri hatt barnefri sammen. Barna er snart 4 og 6 år.

Når vi vil egentlig :P Har begge sett besteforeldre her i bygda, men bruker barnevakt stort sett bare hvis vi skal noe. Bursdager, bryllup o.l.

Mine foreldre spør om å ha dem ellers også, så det er jo veldig godt. :) De kan også hente i bhg. :) Deilig å ha så mye familie rundt seg. :)

Tja. Hadde barnefri for 2 helger siden. Ble bestemt på kort varsel, så va litt rart å komme hjem til tomt hus :P
Han elsker å overnatte hos sine søskenbarn, så når det passer for de så får han overnatte der.

Guttungen er hos faren sin annehver helg og hver onsdag, savner han masse da..... Og har hatt noen runder med min sambo nå som ikke skjønner at jeg har lyst til å ha barnevakt de helgene han er her bare pga en fest.... Blir liksom ikke nok tid med han i uka, med lekser trening og kamerater så føler de helgene han er her er hellige og "vår" tid :)

Annankvar helg og ei overnatting i veka, så ja, ganske ofte. Samt tre veker om sommaren, annankvar jul, nyttår og påske. Her nyter eg/vi stort sett den tida vi har utan ungane. Kvardagen er periodevis veldig tøff, og vi treng den avlastninga. Noko av tida blir og brukt til å la ein av ungane vere her og den andre god faren, så lillesøster kan få litt avlastning frå broren.

Eg hadde vore heilt avhengig av hjelp utanfrå viss ikkje ungane hadde vore hos faren av og til.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Ikke noe fast. Kun hvis vi skal noe spesielt 1 - 2 ganger i året. Ungene overnatter oftere hos besteforeldre, men da er enten bare en av ungene er, eller så klaffer det slik at en eller begge bonusbarna er her.

Veldig skjelden. Noen ganger i løpet av året.

Eldste er borte annenhver helg. Ellers har de vært noen timer på dagtid hos svigermor et par ganger.

Nei. Har ikke barnefri begge samtidig. Kan hende vi tar oss en natt 1-3 ganger i året å sover hos pappa ol.

1-2 netter/kvelder i året.

En sjelden gang 2 - 3 timer en søndag innimellom, men de timene blir brukt til husarbeid eller jobbing, så ungene kunne like gjerne Vært hjemme da.

Føler oss uberheldige når det er foreldremøter i bhg og vi begge kan gå og ha barnevakt hjemme de 2 timene, det er liksom vår fritid, når vi endelig kan "gjøre" noe sammen :-p

Det hender mamma tilbyr seg at ungene kan være der mens vi handler på en lørdag da, dersom vi likevel besøker dem i den sammenheng, men somregel stikker vi innom på vei hjem ("mamma, jeg må tiiiiiiisse!!!")

Mamma er knall som barnevakt på planleggingsdager da, hun er uføretrygdet, så er hun i brukbar form kan hun ha en unge, i alle fall når de begynner å bli så store at de går på do. Jeg tenker bare ikke på det som "barnefri", jeg er jo på jobb, bare slipper å ta en fridag pga skole eller bhg som er stengt.

nei, omtrent aldri.

Ja. Ikke vanskelig det! Først ringer jeg til svigermor for å sjekke om hu er hjemme! Så drar til henne, levere fra meg alle 3 og stikker løpende ut:P

Back
Topp