Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må nok hente eldste som sov borte. Tenke gjerne besøke oldemor i dag en turNoen planer for dagen da?![]()
Må nok hente eldste som sov borte. Tenke gjerne besøke oldemor i dag en turOm ikke hu, min søster gjerne. Planen er hjemmelaga pizza senere da
Mannen skal besøke noen i Haugesund i dag. Så han blir nok borte hele dagen
Så jentedag i dag
Må nok kjøpe en god is senere. Sånn dream youghurt is med belgisk sjokolade! Fikk fryktelig lyst på den ja
![]()
Du da?![]()
TakktakkKoselig med jentedag da
Dere får kose dere masse da
Pizza mente visst mannen at jeg skulle lage og, men vi får se hvordan det blir innimellom all jobbinga
Nå setter de gang med gravinga utafor her, så da blir det jobbing i hele helga. Gleder meg til vi er ferdig![]()
God morgenGod morgen![]()
Kos dereIdag er det åpen brannstasjon, med en guttunge som har mast annet hvert minutt siden kl 7, skal det bli godt å komme seg ut av huset nå![]()
Helgene er gull verdt når det gjelder kosSkjønner![]()
Godt det blir guttekos i helga da. Det blir det her og![]()
Så deilig daDu tippa rett. Og jeg sovna ekstremt raskt![]()
God formiddagGod morgon![]()
God formiddagGod morgen![]()
Her har datteren til mannen bursdag, så det blir en liten feiringNoen planer for dagen da?![]()
God formiddagGod morgen skravlebøtter
Kos dere på brannstasjonIdag er det åpen brannstasjon, med en guttunge som har mast annet hvert minutt siden kl 7, skal det bli godt å komme seg ut av huset nå![]()
Absolutt, den bare gikk altfor fortSå deilig da
Håper natten har vært fin!
Haha...gjør som regel detAbsolutt, den bare gikk altfor fort![]()