det blir braDet skal vi ordne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det blir braDet skal vi ordne
hmmm.... kanskje flere i siste innspurtSant det... brukar ikkje å vere så innmari mykje aktivitet på natta her... merkelig![]()
hehe, det har du sikkert rett i... skal sjekke natt til 30.septemberhmmm.... kanskje flere i siste innspurt![]()
kanskje du også er å siste innspurt plutselighehe, det har du sikkert rett i... skal sjekke natt til 30.september![]()
Det kan jo faktisk hendekanskje du også er å siste innspurt plutselig![]()
nnå sovner jeg snart... tror du sara har fått sine 6 eller kaster nettet fortsatt på henne...Det kan jo faktisk hende![]()
Jeg tar litt sånn "kan skravle med dem som trenger det" tilnærming denne mnd.det blir bra![]()
ja enkelteSiste innspurt ja, kan bli det for noen.
De fleste som klarer det tar det et par dager (eller uker...) i forveien
det er jo snilt... kjedelig om man prøver også blir det plutselig tomt for folk og mangler kun noen få,Jeg tar litt sånn "kan skravle med dem som trenger det" tilnærming denne mnd.
Også liker jeg det jo
Det er jo ei veldig kjekk tilnærming syns egJeg tar litt sånn "kan skravle med dem som trenger det" tilnærming denne mnd.
Også liker jeg det jo
Ingen tanke om det.ja enkeltehar jo allerede kommet i mål. og andre blir vel i morgen. skal du ha mange i morgen?
Mangler du noen få på kvelden 30.9 skal jeg skravle med deg til 23.59 i flere tråder om nødvendig!det er jo snilt... kjedelig om man prøver også blir det plutselig tomt for folk og mangler kun noen få,
okIngen tanke om det.
Men dette er nr 100 for dagen
Natta! Sove godtMen nå er det natta her
God natt, god nattokda får du ha god natt. skal slukke lys, tisse litt og krype under dynen til gubben nå
![]()
God natt, EJ! (Er du Sunnmøring forresten? Utifrå nicket dittGod natt folkens![]()
God natt, EJ! (Er du Sunnmøring forresten? Utifrå nicket ditt)