***IKM UKE 42***

Jeg har fått resept på letrozol. Skal taes i 5 dager, med første tablett på syklusdag 4. Jeg er veldig spent! :)
Det blir kjempespennende! :D

Og jeg håper sånn at jeg kan få det også. Det virker som en eeevighet til gyntimen. Skulle jo gjerne ha fått noe til denne ppen. Men men, plutselig er oktober her ;)

Det blir kjempespennende! :D

Og jeg håper sånn at jeg kan få det også. Det virker som en eeevighet til gyntimen. Skulle jo gjerne ha fått noe til denne ppen. Men men, plutselig er oktober her ;)

Når er timen din i forhold til din forventede IKM denne syklusen da (omtrentlig)?

Har du forresten ringt gyn og sagt at du kan stå på ringeliste ved avbestillinger? Dersom du har mulighet til å være noe fleksibel i din jobb?

Når er timen din i forhold til din forventede IKM denne syklusen da (omtrentlig)?

Har du forresten ringt gyn og sagt at du kan stå på ringeliste ved avbestillinger? Dersom du har mulighet til å være noe fleksibel i din jobb?
Den er på samme dag som foreløpig IKM faktisk. IKM kan jo endres mye i begge retninger, så det er ikke sikkert det stemmer helt. Men forhåpentligvis rekker jeg å begynne med noe sånt i neste pp hvis jeg får det hos gyn :) Og der sa du noe. Det skal jeg jaggu spørre om! Takk for tipset :)

Den er på samme dag som foreløpig IKM faktisk. IKM kan jo endres mye i begge retninger, så det er ikke sikkert det stemmer helt. Men forhåpentligvis rekker jeg å begynne med noe sånt i neste pp hvis jeg får det hos gyn :) Og der sa du noe. Det skal jeg jaggu spørre om! Takk for tipset :)

:) Like greit å få resept uansett (om du får time før IKM), i tilfelle det blir en ny pp, selv om vi håper dette er den siste. ;)

:) Like greit å få resept uansett (om du får time før IKM), i tilfelle det blir en ny pp, selv om vi håper dette er den siste. ;)
Jepp, uten tvil ;) Sendte like så godt mail til gyn om venteliste nå, jeg. Hun er så vanskelig å få tak i på tlf. Da fikk jeg spurt om jeg skal ta blodprøver etter EL denne ppen også. :) Hadde vært godt å ha fått unnagjort alle standardprøvene før timen.

Jepp, uten tvil ;) Sendte like så godt mail til gyn om venteliste nå, jeg. Hun er så vanskelig å få tak i på tlf. Da fikk jeg spurt om jeg skal ta blodprøver etter EL denne ppen også. :) Hadde vært godt å ha fått unnagjort alle standardprøvene før timen.

Så bra! Da må du holde oss oppdatert om både time og blodprøver. :)

Forventet IKM søndag 19 okt. Justerer dersom helgas TR skulle endre tidspunkt..

Litt rart egentlig. Fra helga starter første PP på lillebror/lillesøster :Heartred
:excited001:excited001:excited001

Kan jeg bli med her inntil videre? :)
Ma og første blødningsdag i dag etter cytotec i dag. Aner jo ikke hvordan syklusen blir nå, men satser på ikm 14oktober foreløpig :)

Det blir forresten pp5. Pp1 etter ma

Hei, nå vil jeg også bli med:) syklusen er litt ustabil, men IKM fredag 17. er en foreløpig kvalifisert gjetning. Har ingen barn fra før, og dette blir vår pp2.

Tusen takk ;) Er jo alldeles ikke sikkert at jeg kommer i rett spor med en gang, men må vell bare ta utgangspunkt i det foreløpig :)

Sikkert greit å ta utgangspunkt i det. Er jo ingen fasitsvar da vi alle er forskjellig, men du er uansett velkommen til å henge med oss ;-) Krysser fingrene for at kroppen din er kjapt tilbake til normalen og at neste spire sitter i 9 mnd :-D

Jippi, bare en uke til jeg starter å teste etter el for første gang :p skal i utgangspunktet ha el rundt neste helg en gang. Hvordan ligger dere andre ann ? :)

Jippi, bare en uke til jeg starter å teste etter el for første gang :p skal i utgangspunktet ha el rundt neste helg en gang. Hvordan ligger dere andre ann ? :)

Samme som deg ca ;)

Jeg skal ta min første pille Letrozol i morgen, og så skal det taes i fem dager. Jeg tror jeg begynner med EL-tester en gang rundt CD 10-12, siden jeg aldri har tatt Letrozol tidligere og ikke vet hva den vil gjøre med EL. Jeg er kun på CD 3 i dag, så det er nok en god stund før det blir noe spennende. :p

Jeg tenker også å begynne om en uke, på CD 14. Har så sen EL, men i sist pp fikk jeg positiv test allerede på CD 19, så tør ikke drøye lenger enn til CD 14 ;) Skal bli godt å tisse litt i kopp igjen tenker jeg :D

Back
Topp