Arg..
Klarer ikke konsentrere med på jobb i dag og må ha en kontrakt ferdig til i morgen
Klarer ikke konsentrere med på jobb i dag og må ha en kontrakt ferdig til i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir raskt borte hvertfalldet hender seg at jeg også gjør det.
mener vi brukte stonz til henne i fjor, men nå går hun bedre. har ett par viking sko som er høst sko nå, så får vi se hvordan været blir i vinter.Tror det er første året jeg ikke har vintersko klar til poden...
Moro! Jo fler man er, morsommere er det. Kan være 8 stk.det skal jeg se om jeg finner![]()
Bare å jobbe på. Snart er dagen over. Fått tak i mannen?Arg..
skal på jobb i morgen nå... hadde egentlig fri men de ringte nettopp... og jeg er dårlig på å si nei, men har ikke annet å gjøre så hvorfor ikkeArg..
ja det blir detBlir raskt borte hvertfall
Her blir det kaldt, varme sko må til.mener vi brukte stonz til henne i fjor, men nå går hun bedre. har ett par viking sko som er høst sko nå, så får vi se hvordan været blir i vinter.
Har tittet på stonz jeg også. Med liners, men vi har jo så bra vær, at jeg gidder ikke bruke penger på noe nå som ender opp med å bli lite eller aldri brukt.mener vi brukte stonz til henne i fjor, men nå går hun bedre. har ett par viking sko som er høst sko nå, så får vi se hvordan været blir i vinter.
oy.. ikke så ofte vi greier å samle så mange. passer aldri for alle samtidigMoro! Jo fler man er, morsommere er det. Kan være 8 stk.
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Mere penger til degskal på jobb i morgen nå... hadde egentlig fri men de ringte nettopp... og jeg er dårlig på å si nei, men har ikke annet å gjøre så hvorfor ikke
Da blir det penger i kassa!skal på jobb i morgen nå... hadde egentlig fri men de ringte nettopp... og jeg er dårlig på å si nei, men har ikke annet å gjøre så hvorfor ikke
hadde ull innlegg i de selfølgeligHer blir det kaldt, varme sko må til.
ja det blir det jo, trenger det når enn skal gå skoleMere penger til deg![]()
Har fått tak i han.Bare å jobbe på. Snart er dagen over. Fått tak i mannen?
♡Jente 05.07.2013♡
ja da har man råd til skoDa blir det penger i kassa!
♡Jente 05.07.2013♡
Vi blir fort så mange. Hulerboermannen har tre søsken og hvis noen av de har med følge så er vi mange allerede.oy.. ikke så ofte vi greier å samle så mange. passer aldri for alle samtidig
Godt poengja da har man råd til sko![]()
skjønner jeg godt. hadde ul hode hele den dagen da jeg var derHar fått tak i han.
Han ble veldig glad.
Hodet mitt er fremdeles igjen på UL'en
Må bli ferdig med kontrakten før jeg drar om en time ellers blir det jobbing i kveld
Vi vil ikke ha jobbing i kveld. Ta deg litt vann og sett på fokusknappen, så fikser du dette. Når du går om en liten time slipper du å tenke jobb helt til i morgen. Det trenger du!Har fått tak i han.
Han ble veldig glad.
Hodet mitt er fremdeles igjen på UL'en
Må bli ferdig med kontrakten før jeg drar om en time ellers blir det jobbing i kveld