Vi har også blitt fan av "ryktet går".har aldri spilt det før, men venninna mi snakket om å ta det med, er bestandig åpen for nye ting![]()
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har også blitt fan av "ryktet går".har aldri spilt det før, men venninna mi snakket om å ta det med, er bestandig åpen for nye ting![]()
Ja, det er ikke gøy engang også skal man ikke arve sko heller... Hva er deres tanker om det?Sko er dyrt!
hva går det ut på?Vi har også blitt fan av "ryktet går".
♡Jente 05.07.2013♡
Mhm, men men sånn er det bare. Vi kjøpe ofte på tilbud..alt for dyrt for de små skoene![]()
Aha, vi hadde superfit og ecco til poden faktisk.Aner ikke jeg altså... Men vi også så jo at superfit passet bedre enn ecco på foten hennes... Jeg visste bare ikke at de fantes før disse damene fortalte det.. Så vi måtte Google og sjekke litt før vi turte å kjøpe dem
♡Jente 05.07.2013♡
Poden arver ikke sko,men vi velger å gi bort hans da.Ja, det er ikke gøy engang også skal man ikke arve sko heller... Hva er deres tanker om det?
♡Jente 05.07.2013♡
små sko i str 18 er somregel kun brukt ett par ganger, det syns jeg er greit for da har ikke skoen formet seg enda, men større sko kjøper vi nye, selv om det er dyrtJa, det er ikke gøy engang også skal man ikke arve sko heller... Hva er deres tanker om det?
♡Jente 05.07.2013♡
Hviskeleken på en måte, du får et ord som neste person skal tegne også skal neste gjette hva som er tegnet og neste tegne og neste gjette til man har gått hele runden. Knallgøy!hva går det ut på?
ja eller selger de billig på brukt markedPoden arver ikke sko,men vi velger å gi bort hans da.
det hørtes morro utHviskeleken på en måte, du får et ord som neste person skal tegne også skal neste gjette hva som er tegnet og neste tegne og neste gjette til man har gått hele runden. Knallgøy!
♡Jente 05.07.2013♡
Det gidder jeg ikkeja eller selger de billig på brukt marked![]()
det er ikke så dumt. vi kjøper som regel fjorårets modellMhm, men men sånn er det bare. Vi kjøpe ofte på tilbud..
Burde prøve det. Koster 550 kroner, men benytt anledningen til å kjøpe det når det er halv pris på spill hos Ark.det hørtes morro ut![]()
Det var smart.det er ikke så dumt. vi kjøper som regel fjorårets modell![]()
hvis du har noen du kan gi til så er det jo greitDet gidder jeg ikke![]()
det skal jeg se om jeg finnerBurde prøve det. Koster 550 kroner, men benytt anledningen til å kjøpe det når det er halv pris på spill hos Ark.
♡Jente 05.07.2013♡
Smartdet er ikke så dumt. vi kjøper som regel fjorårets modell![]()
Før sendte vi til Bolivia, nå legger jeg de ut på kjøp/salg side på fb.hvis du har noen du kan gi til så er det jo greit![]()
det hender seg at jeg også gjør det.Før sendte vi til Bolivia, nå legger jeg de ut på kjøp/salg side på fb.