Det klarer du jo innen i kveld, mnesten uten å anstrenge deg.Ikke sant!
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det klarer du jo innen i kveld, mnesten uten å anstrenge deg.Ikke sant!
Hva skal dere gjøre da?Enda godt du ikke spurte meg om det. Hadde jeg aldri klart og i morgen er det fri fra barnehagen.
♡Jente 05.07.2013♡
Ikke jeg, har en del å gjøre herDet klarer du jo innen i kveld, mnesten uten å anstrenge deg.
♡Jente 05.07.2013♡
Tror jeg mangler 170 sånn caI mangler vel bare litt over 100???
Han har en pyton personlighet, men kjempeflink komiker/imitatorTror det kan bli morro greiervar på show med han for noen år siden. Kjempe morro. Kunne tenkt meg dit i desember, men da har gubben arbeidshelg selvfølgelig
Hadde du ikke 1836 eller noe kl 9:16?Tror jeg mangler 170 sånn ca
Hihi... er mer den som får kjeft en gir kjeft. Men folk liker ikke gi meg kjeft for da hører jeg ikke etter og svarer hvet ikke kun for å provosere. Hvis de ikke har grunn til å kjefte da, men det er ikke så ofte.Klarer det ikke selv..
Vi har også vært på show med han. var morsomt detTror det kan bli morro greiervar på show med han for noen år siden. Kjempe morro. Kunne tenkt meg dit i desember, men da har gubben arbeidshelg selvfølgelig
Gutt 4 år, 4 år, 2 år og 6 år... (Nevøene)Ok, kom med hva du trenger tips til da? Jeg har mange tips til gaverjeg![]()
Hehe, du er ihvertfall spurtHahaha! Neppe![]()
♡Jente 05.07.2013♡
Jeg svarer ofte KUN for å provosereHihi... er mer den som får kjeft en gir kjeft. Men folk liker ikke gi meg kjeft for da hører jeg ikke etter og svarer hvet ikke kun for å provosere. Hvis de ikke har grunn til å kjefte da, men det er ikke så ofte.
Husker ikke jegHadde du ikke 1836 eller noe kl 9:16?
Ja det kan jeg være enig i. Han er morrsom på scenen.Han har en pyton personlighet, men kjempeflink komiker/imitator![]()
Han er så artigVi har også vært på show med han. var morsomt det![]()
Tror det står det på oppdateringenHusker ikke jeg
Jepp... liker ikke få ei skyllebøtte uten grunn.Jeg svarer ofte KUN for å provosere![]()
App funker braFadesen ko raske dikka e!![]()
Da blir jeg sur, de bør ihvertfall ga en god grunn!!Jepp... liker ikke få ei skyllebøtte uten grunn.