Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan stå klar til å kjefte på han i morgenSend de mail![]()
Orker ikke all den reklamen! Er det noe spesielt vi skal ha så finnes reklamene på nettetJa det var ikke så dumt![]()
Aj det, spørs, får se hvor mange jeg har på slutten av dagen i dag2000 iløpet av morgendagen? Er du med?
Det var en god ideDa får vi skravle litt vi som er her![]()
Sant det. Den orange sekken fylles raskt opp.Orker ikke all den reklamen! Er det noe spesielt vi skal ha så finnes reklamene på nettetslipper å bli fristet til å kjøpe mye bare fordi det er på tilbud
Og ikke er det bra å brenne reklamepapiret heller![]()
Ikke jegNoen som skal se kanal valen i kveld kl 21 ?
Mye muligNoen som skal se kanal valen i kveld kl 21 ?
Enda godt du ikke spurte meg om det. Hadde jeg aldri klart og i morgen er det fri fra barnehagen.2000 iløpet av morgendagen? Er du med?
I mangler vel bare litt over 100???Aj det, spørs, får se hvor mange jeg har på slutten av dagen i dag
Det syns jeg ogsåDet var en god ide
Veldig, vi får skravle daKjipt å være syk da! Men ja... Jeg er også mer skravlete i dag.
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Er du med på 2000 innen i morgen ?Enda godt du ikke spurte meg om det. Hadde jeg aldri klart og i morgen er det fri fra barnehagen.
♡Jente 05.07.2013♡
Det er jo ingenting!I mangler vel bare litt over 100???
Klarer det ikke selv..Kan stå klar til å kjefte på han i morgenhehe... men er ikke den tyoen som liker å kjefte på folk. Blir flau...
Ikke sant!Det er jo ingenting!
♡Jente 05.07.2013♡
Ok, kom med hva du trenger tips til da? Jeg har mange tips til gaverjegJa
♡Jente 05.07.2013♡
Hahaha! NeppeEr du med på 2000 innen i morgen ?haha
Er ikke sånn jeg heller.Kan stå klar til å kjefte på han i morgenhehe... men er ikke den tyoen som liker å kjefte på folk. Blir flau...
Tror det kan bli morro greierMye mulig![]()