Skravlingstråd :)

Fortalte om graviditeten til noen på jobben nå (selv om jeg selv ser det godt, så synes det ikke så godtfor de som ikke vet, så må liksom fortelle....)

Ingen sa gratulerer. Bare et "å"..... Er veldig spesielt. Tar meg ikke nær av det, men det er faktisk veldig ....rart.
Det var rart :/

♡Overgangen feb/mars♡

Er 18+2 i dag. Lå å slappet av med hånden på magen da jeg tror jeg kjente noen spark? Er det mulig så tidlig? Er førstegangs..

Sååå herlig! Fikk bursdagsgaven min tidlig av mannen da dagen skal feires i oslo (bor i bergen og han blir igjen, har bursdag på søndag) han hadde ordnet en frisørpakke til meg før jeg setter meg på flyet fredag. Farge/klipp og gavekort på produkter i salongen :) Jeg må innrømme at jeg liker litt luksus i hverdagen, og dette er luksus for meg :) Snille mannen..

Sååå herlig! Fikk bursdagsgaven min tidlig av mannen da dagen skal feires i oslo (bor i bergen og han blir igjen, har bursdag på søndag) han hadde ordnet en frisørpakke til meg før jeg setter meg på flyet fredag. Farge/klipp og gavekort på produkter i salongen :) Jeg må innrømme at jeg liker litt luksus i hverdagen, og dette er luksus for meg :) Snille mannen..
Heldig:) det var en fin gave!

♡Overgangen feb/mars♡

Her står vi på en fullpakket t-bane. Mindre enn 1m unna meg STÅR ei høygravid, og en mamma med to små barn. Tror dere noen gidder å reise seg og tilby plassen sin?

Her står vi på en fullpakket t-bane. Mindre enn 1m unna meg STÅR ei høygravid, og en mamma med to små barn. Tror dere noen gidder å reise seg og tilby plassen sin?
Det er langt mellom de som reiser seg for folk nå for tiden.. Har sjelden opplevd det når jeg har pendlet. Husker jeg i forrige svangerskap ofte måtte ligge en halvtime når jeg kom fram til jobb etter å ha stått på toget i 30 minutter og så stått 9 min på t-banen etterpå.

Tror det er litt for lett å late som om man ikke ser medpassasjerene sine, og dermed slippe å ta ansvar. Greit å kunne sitte med nesetippen inn i smarttelefonen og slippe å forholde seg til de rundt.
Fikk høre verdens fineste lyd i dag, hjerteslagene til knøttet :love7
Livmora er oppe ved navlen nå, så magen vokser fort!

Tror det er litt for lett å late som om man ikke ser medpassasjerene sine, og dermed slippe å ta ansvar. Greit å kunne sitte med nesetippen inn i smarttelefonen og slippe å forholde seg til de rundt.
Fikk høre verdens fineste lyd i dag, hjerteslagene til knøttet :love7
Livmora er oppe ved navlen nå, så magen vokser fort!
Hjertelyd er hærlig <3

♡Overgangen feb/mars♡

Flere som fortsatt er litt morgenkvalm/uggen?

Sovet godt i natt? :) Jeg har sovet som en stein, bortsett fra annenhver time når jeg må tisse :p

Back
Topp