haha jaJubler litt her og jeg! HURRA!!!![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
haha jaJubler litt her og jeg! HURRA!!!![]()
![]()
![]()
Tusen takkGratulerer så mye. Håper lille spire klorer seg fast
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()
Tusen takkGratulerer![]()
haha janår hva det du hadde termin?
![]()
ååh da er vi begge inne på maiKommer an på hvem du spørHer på BV regner de 40+3 som tilsvarer 19. mai. Mener å huske at legen min kjører 40+2 som tilsvarer 18. mai. Men ettersom at jeg hadde EL først på CD 17 så er nok 19.mai mer riktig, kommer nok til å bli flyttet på ordinær ultralyd uansett
Enn du da, Miss Preggers??![]()
ååh da er vi begge inne på maihadde el den 30 så ble 26.mai
![]()
Vet ikke helt om jeg skal vente til ikm før jeg flyttes overDet er bare å joine oss!!![]()
Vet ikke helt om jeg skal vente til ikm før jeg flyttes over![]()
haha ja santHehe, ja det var det da... Jeg ventet faktisk noen dager jeg og, men testet jo så himla tidlig (like tidlig som deg) og da klarte jeg ikke å vente på IKMBestemte meg bare for at dette skulle gå bra og hvis ikke så hadde jeg i hvertfall vært lykkelig i noen dager
![]()
haha ja santJa må vell klare å lure meg til mai snart
sitter foresten med en tanke om at det kanskje er tvillinger :O for at når jeg hadde el så fikk jeg vondt i begge eggstokkene også sies det at hvis man får en positiv cb digital tidlig så kan det hva tvilinger :O
haha mye vi bynner å tenke påTror ikke du jeg selv har vært inne på tanken eller??Jeg fikk jo skyggestrek allerede 7 dpo!! Jaja, vi får ta det vi får
![]()
Tusen takkHurra!!! Gratulerer sååå mye!!![]()
Jeg er i gang med EL igjen jeg.. Så en evt positv test kommer ikke før om ca 14 dagerTusen takknå må du og få positiv test snart
![]()
Da får vi håpe at spiren sitterJeg er i gang med EL igjen jeg.. Så en evt positv test kommer ikke før om ca 14 dager![]()