Prøver på vår første :)

Ikke slit deg helt ut da! Det koster ekstra krefter å lage et menneske vet du ;)

Huff før en dag det har vært.. Ble bare verre og verre og klokken 5 klarte jeg rett å slett ikke mer av konfirmasjonen.. Har nemlig dratt til meg en skikkelig bihulbetendelse :( hadde så vondt når jeg kom hjem at jeg klarte faktisk ikke å sove så gikk rett i skrikingen, klarte liksom ikke å få i meg paracet, men har fått i meg det nå! Så er ikke fult så gærle som det var, men har bare klart å fått til å sovet i 1 time på over ett døgn så er veldig sliten akkurat nå! :(

Har veldig liten tro på at en spire blir å klare å gro seg fast i denne kroppen nå i denne pp :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Huff før en dag det har vært.. Ble bare verre og verre og klokken 5 klarte jeg rett å slett ikke mer av konfirmasjonen.. Har nemlig dratt til meg en skikkelig bihulbetendelse :( hadde så vondt når jeg kom hjem at jeg klarte faktisk ikke å sove så gikk rett i skrikingen, klarte liksom ikke å få i meg paracet, men har fått i meg det nå! Så er ikke fult så gærle som det var, men har bare klart å fått til å sovet i 1 time på over ett døgn så er veldig sliten akkurat nå! :(

Har veldig liten tro på at en spire blir å klare å gro seg fast i denne kroppen nå i denne pp :(

Uff da :( Masse god bedring til deg! Prøv å få deg litt søvn så skal du se at ting er bedre i morgen :)
Og joda! Spira skal sitte! :D
Klem til deg :Heartred

8 dpo og litt sterk el test
ImageUploadedByBV Forum1410190708.798653.jpg
er det ikke sånn at hvis man får sterk el så er man kanskje gravid?

Også en merkelig ting jeg kom til å tenke på er at sist gang jeg var gravid så ble katten min ekstremt klengete og det har hun blitt nå de siste dagene. I går så var jeg jo som sakt ganske dårlig så jeg la meg på rommet for å slappe av mens kjæresten var på stuen og hver gang jeg skulle på do ( måtte tisse hele tiden ) så lå hun utfor døren på soverommet noe so hun gjor sist gang :p Og jeg tror faktisk at der har hun ligget hele natten for hun var der om morgenen, nesten som at hun skal passe på meg :)

Er foresten blitt litt bedre i dag, men fortsatt tett nese noe som jeg ikke fordrar :mad:

Så bra at formen er stigende! Håper på positiv test i løpet av de neste dagene!! :D

ImageUploadedByBV Forum1410252897.570893.jpg
ImageUploadedByBV Forum1410252905.020865.jpg
dagens tester :) ser at det er noe der :o blir spennende å teste i morgen da er jeg 10 dpo :)

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1410252859.904838.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1410252859.904838.jpg
    60 KB · Visninger: 105
Å herregud tiden kommer til å gå sakte i dag.. er så gira på å teste, lurer på om jeg skal ta en test i kved :p hehe testetøsa har kommet :p

ImageUploadedByBV Forum1410270649.853404.jpg
ImageUploadedByBV Forum1410270659.020767.jpg
ImageUploadedByBV Forum1410270668.153896.jpg
tørket

Tatt i kveld dpo 9
ImageUploadedByBV Forum1410298955.819342.jpg
JEG ER GRAVID :D Åh for en lykkefølelse

Åh har enda ikke gått opp for meg at JEG er gravid :D men nå kommer vell sikkert bekymringene snart :/ huff nei skal bare tenke positiv denne gangen :) for hadde igrunn ingen glede når jeg var gravid i sommer for at jeg for å var redd for å miste :( men den gang den sorg, nå skal det bare hva glade tanker! :D

Da hadde jeg bestilt angelsound doppler mini :D

Har fulgt dagboka di hele veien så nå ga jeg fra meg et gledeshyl. Gratulerer så mye!! Håper på at jeg også får en positiv test snart :)

Gratulerer så mye:). Håper lille spire klorer seg fast:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Back
Topp