Prøver på vår første :)

haha ja :D når hva det du hadde termin? :)

Kommer an på hvem du spør :P Her på BV regner de 40+3 som tilsvarer 19. mai. Mener å huske at legen min kjører 40+2 som tilsvarer 18. mai. Men ettersom at jeg hadde EL først på CD 17 så er nok 19.mai mer riktig, kommer nok til å bli flyttet på ordinær ultralyd uansett :)

Enn du da, Miss Preggers?? :D

Kommer an på hvem du spør :p Her på BV regner de 40+3 som tilsvarer 19. mai. Mener å huske at legen min kjører 40+2 som tilsvarer 18. mai. Men ettersom at jeg hadde EL først på CD 17 så er nok 19.mai mer riktig, kommer nok til å bli flyttet på ordinær ultralyd uansett :)

Enn du da, Miss Preggers?? :D
ååh da er vi begge inne på mai :D hadde el den 30 så ble 26.mai :D

Vet ikke helt om jeg skal vente til ikm før jeg flyttes over :p

Hehe, ja det var det da... Jeg ventet faktisk noen dager jeg og, men testet jo så himla tidlig (like tidlig som deg) og da klarte jeg ikke å vente på IKM :P Bestemte meg bare for at dette skulle gå bra og hvis ikke så hadde jeg i hvertfall vært lykkelig i noen dager :P

Hehe, ja det var det da... Jeg ventet faktisk noen dager jeg og, men testet jo så himla tidlig (like tidlig som deg) og da klarte jeg ikke å vente på IKM :p Bestemte meg bare for at dette skulle gå bra og hvis ikke så hadde jeg i hvertfall vært lykkelig i noen dager :p
haha ja sant :P Ja må vell klare å lure meg til mai snart :P sitter foresten med en tanke om at det kanskje er tvillinger :O for at når jeg hadde el så fikk jeg vondt i begge eggstokkene også sies det at hvis man får en positiv cb digital tidlig så kan det hva tvilinger :O

haha ja sant :p Ja må vell klare å lure meg til mai snart :p sitter foresten med en tanke om at det kanskje er tvillinger :O for at når jeg hadde el så fikk jeg vondt i begge eggstokkene også sies det at hvis man får en positiv cb digital tidlig så kan det hva tvilinger :O

Tror ikke du jeg selv har vært inne på tanken eller?? :P Jeg fikk jo skyggestrek allerede 7 dpo!! Jaja, vi får ta det vi får :D

Hurra!!! Gratulerer sååå mye!! :D

Dagens test 10 dpo
ImageUploadedByBV Forum1410336935.269361.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

idag har jeg hatt tidenes verste hodepine jeg måtte faktisk ty til paracet.. Bihulbetendelse er noe dritt for å si det mildt sakt!!
Nå så skal jeg på kino ilamme mamma og hva litt ilamme hun siden hun er så trist for at katten som hun fikk av meg ble påkjørt i går natt :( Huff dette er den 2. katten som dør på 4 måneder :( Litt rart å tenke på at når den 1. katten hennse ble syk og måtte avlives så fikk jeg vite at jeg var gravid og nå igjen?! Hvorfor må det skje så fryktelige ting akkurat når jeg finner ut at jeg er gravid?
Du er dypt savnet keyla mora vårres :Heartred

Kveldens testere 12 dpo
ImageUploadedByBV Forum1410547400.252598.jpg
fine streker :D har bynt å få litt mer vondt i puppene og igår så spydde jeg for første gang :p liker ikke noe som helst kjøtt lengre blir bare kvalm av tanken på kjøtt og ikke minst lukten..

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp