Det er jo ikke verstBle litt for sent, men ellers alt bra. Har klart å komme meg til jobb ihvertfall![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo ikke verstBle litt for sent, men ellers alt bra. Har klart å komme meg til jobb ihvertfall![]()
God ettermiddagGod morgen! Håper alle har sovet godt, og at dere er klare for en ny dag![]()
Veldig god på å multitaskeJaja, føler jo noen ganger at jeg sitter her hele dagen og skriver, likevel får jeg langt ifra mengden med innlegg som du gjør. Hvordan har du tid?
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Uff daVåknet flere ganger med vondt i hodet. Når er ungen og hulerboermannen ute av hus, tid for å ta ting i mitt tempo.
♡Jente 05.07.2013♡
Kos deg på babysvømmingGod dag!![]()
Hatt en fin dag så langt?
Her har vi vært på tur, og skal på babysvømming om et par timer![]()
Nettene? Er det noen pålogget her da? Eller prater du med deg selv?Veldig god på å multitaske
Og jeg har vaskedame! Haha
Neida, bruker ofte nettene når jeg har det stille på jobb..![]()
Haha, ikke jeg hellerHenger ikke med på skrabletråden jeg lenger
Håper alle har en fin dag
Sent from my iPhone using BV Forum
Det var et godt valgHenta minsta i bhg og sa at i dag fikk hu bestemme middag. Fisk og rømme. Så da gikk vi å handla laks, potet, gulrot og lettrømme. Fint når de små velger sånn mat![]()
Fortsatt ikke fornøyd med svaretVeldig god på å multitaske
Og jeg har vaskedame! Haha
Neida, bruker ofte nettene når jeg har det stille på jobb..![]()
Faktisk blitt værre.Uff da
Håper du har det bedre nå![]()
Fantastisk! Har spiser hun også mye til middag om vi har fisk. Hun er bare for liten til å be om det...Henta minsta i bhg og sa at i dag fikk hu bestemme middag. Fisk og rømme. Så da gikk vi å handla laks, potet, gulrot og lettrømme. Fint når de små velger sånn mat![]()
Takk for detTakk, det samme til deg. Hva står på timeplanen din i dag?
♡Jente 05.07.2013♡
Håper du har fått sove av deg det versteLagt meg igjen. Bare gjort alt klart til eldste skal gå til skolen. Har vært en lang natt. I foreninga fikk jeg nok i meg noe jeg ikke tålte. (Er allergisk mot en del) Så det resulterte i noen jævlige magesmerter og mye doturer utenom. Så sliten kjenner jeg nå. Så får sove ut litt til. Gjerne mer fredelig fra nå daHa en fin dag
![]()
Bra vi er enigeNei, alldeles ikke![]()
Takk. Det gjorde jegHåper du har fått sove av deg det verste![]()
Skumle sakerHva skjer?
♡Jente 05.07.2013♡
God bedringNå tror jeg at jeg skal ta meg en formiddagslur. Fortsatt vondt i hodet.
♡Jente 05.07.2013♡
Så typiskVil sove litt nå som vesla har tatt seg en lur... Men får ikke til :/
Lillegull 070414![]()
Kom og jobb i statenDårlig dag på jobb igjen... har ikke nok stoff nå da selvfølgelig :/
Noen som vet om noen bra jobber til meg? Begynner å bli ganske lei her... hehe