Var det ikke deilig?!Det har jeg også gjort nå![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var det ikke deilig?!Det har jeg også gjort nå![]()
Hehe...hemmeligheten er et aktivt terminforumHehe, tusen takkmen du, du sniker! Du er plutselig på 3. plass!! Hvordan får du til så mange innlegg på en kveld? Har du noen triks? Du ligger alltid enten på første eller meeeeefet høyt på lista! Hva er hemmeligheten?
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Herlig gave til ei lita prinsesseHihi![]()
En rosa kjole med sløyfe og hvitt blonde underskjørt, hello kitty hårspenner, hello kitty håndkle og en hello kitty lip gloss![]()
Håper du har hatt en fin nattVel, nå slukkes lyset. Snakkes i morgen. God natt alle sammen![]()
♡Jente 05.07.2013♡
Håper du har sovet godtDa var det natta her og, altfor sent...
God natt alle sammen![]()
Takktakk, det er kanskje ikke den anbefalte syselen når man er gravid?
♡Jente 05.07.2013♡
Håper du har sovet godt
Jaja, føler jo noen ganger at jeg sitter her hele dagen og skriver, likevel får jeg langt ifra mengden med innlegg som du gjør. Hvordan har du tid?Hehe...hemmeligheten er et aktivt terminforum
Og forumavhengighet
Våknet flere ganger med vondt i hodet. Når er ungen og hulerboermannen ute av hus, tid for å ta ting i mitt tempo.Håper du har hatt en fin natt
Takk for tilbudet :dDet er det vel ikke nei...men etter at nurket er på utsiden, er det ikke noe problem![]()
Føler også at det ble litt sent her. Heldigvis har jeg mulighet til å slappe av litt i dag også.Ble litt for sent, men ellers alt bra. Har klart å komme meg til jobb ihvertfall![]()
Takk, det samme til deg. Hva står på timeplanen din i dag?Ønsker alle en super dag
Alltid klar for en ny dag. Håper du også har sovet godtGod morgen! Håper alle har sovet godt, og at dere er klare for en ny dag![]()
Huff da, håper det går fort over og at du får slappet av godt.Lagt meg igjen. Bare gjort alt klart til eldste skal gå til skolen. Har vært en lang natt. I foreninga fikk jeg nok i meg noe jeg ikke tålte. (Er allergisk mot en del) Så det resulterte i noen jævlige magesmerter og mye doturer utenom. Så sliten kjenner jeg nå. Så får sove ut litt til. Gjerne mer fredelig fra nå daHa en fin dag
![]()
Føler også at det ble litt sent her. Heldigvis har jeg mulighet til å slappe av litt i dag også.
♡Jente 05.07.2013♡
God morgen! Håper alle har sovet godt, og at dere er klare for en ny dag![]()
Lagt meg igjen. Bare gjort alt klart til eldste skal gå til skolen. Har vært en lang natt. I foreninga fikk jeg nok i meg noe jeg ikke tålte. (Er allergisk mot en del) Så det resulterte i noen jævlige magesmerter og mye doturer utenom. Så sliten kjenner jeg nå. Så får sove ut litt til. Gjerne mer fredelig fra nå daHa en fin dag
![]()