Skravletråd :)

Jaja, føler jo noen ganger at jeg sitter her hele dagen og skriver, likevel får jeg langt ifra mengden med innlegg som du gjør. Hvordan har du tid?

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Veldig god på å multitaske:D
Og jeg har vaskedame! Haha:p
Neida, bruker ofte nettene når jeg har det stille på jobb..;)

Henta minsta i bhg og sa at i dag fikk hu bestemme middag. Fisk og rømme. Så da gikk vi å handla laks, potet, gulrot og lettrømme. Fint når de små velger sånn mat :D

Henta minsta i bhg og sa at i dag fikk hu bestemme middag. Fisk og rømme. Så da gikk vi å handla laks, potet, gulrot og lettrømme. Fint når de små velger sånn mat :D
Det var et godt valg:) Kos dere med middagen:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Veldig god på å multitaske:D
Og jeg har vaskedame! Haha:p
Neida, bruker ofte nettene når jeg har det stille på jobb..;)
Fortsatt ikke fornøyd med svaret:p hvor skravler du? Det er stille overalt på formuet på natta. Hvordan finner du noe å svare på?

♡Jente 05.07.2013♡

Fantastisk! Har spiser hun også mye til middag om vi har fisk. Hun er bare for liten til å be om det...

♡Jente 05.07.2013♡

Lagt meg igjen. Bare gjort alt klart til eldste skal gå til skolen. Har vært en lang natt. I foreninga fikk jeg nok i meg noe jeg ikke tålte. (Er allergisk mot en del) Så det resulterte i noen jævlige magesmerter og mye doturer utenom. Så sliten kjenner jeg nå. Så får sove ut litt til. Gjerne mer fredelig fra nå da :) Ha en fin dag :)
Håper du har fått sove av deg det verste:)

Back
Topp