Magebilder

ImageUploadedByBV Forum1409383820.960159.jpg
 
Og ikkje minst - dritfin kjole!! ;)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Alle dere med bukser på bildene, bruker dere mammabukser eller hva? Ingen av buksene mine passer lenger, og begynner å bli rimelig lei av å gå i tights.. Har kikket litt etter bukser, men har ikke funnet noen som passer, så hvor kjøper dere isåfall?
 
Alle dere med bukser på bildene, bruker dere mammabukser eller hva? Ingen av buksene mine passer lenger, og begynner å bli rimelig lei av å gå i tights.. Har kikket litt etter bukser, men har ikke funnet noen som passer, så hvor kjøper dere isåfall?

Eg bruke mest mammabokse no, dei vanlige blir for stram. Dei eg har e kjøpt på hm,funka fint!:) men eg syntes dei va litt små i størrelsen, ellers tipp topp!:)
 
Bruker gravidbukser fra HM :) og så har jeg kjøpt en vanlig litt videre en på vero moda ;)
 
Alle dere med bukser på bildene, bruker dere mammabukser eller hva? Ingen av buksene mine passer lenger, og begynner å bli rimelig lei av å gå i tights.. Har kikket litt etter bukser, men har ikke funnet noen som passer, så hvor kjøper dere isåfall?

Bruker mammabukse på jobb/ute, men bytter til joggebukse så fort jeg er innenfor dørene hjemme ;)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vi blir endelig foreldre i Januar ❤️
❤️26.1.15❤️
 
Eg gløyme heilt å ta bilde om dagen eg.. :-o Men magen begynna å bli ganske tydelig her i gården..:p merka an ekstra no den sista veko!
 
Back
Topp