Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den Gjør nok detmen den er nok som din sånn ca
jeg er 17 uker på onsdag så vi er jo ganske så ska likt
![]()
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Ser jo ut som magen har vokst10 uker på første og 16 på andre
![]()
Godt å høreDa har an ja!kjempefin mage!
Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
Godt å høreble så usikker på om den i det hele tatt har vokst men ser da sånn ut
![]()
Da stoler jeg på deghehe kjenner du liv ?
Jeg er så sikker på at jeg kjente bevegelser i uke 13 og 14 men nå de siste to ukene har jeg ikke merket noe. Med unntak i dag, tror jeg kjente litt i sted men usikker!Hehe.. Godt!Nei, gjer ikkje da endo.. Og eg holde på å bli gaaaal!.. Hehe..
Ligge å kjenne itte kvar kveld.. Men klare vertfall ikkje å skilla "bevegelseboble" frå luftbobler..
![]()
Jeg er så sikker på at jeg kjente bevegelser i uke 13 og 14 men nå de siste to ukene har jeg ikke merket noe. Med unntak i dag, tror jeg kjente litt i sted men usikker!
Ja jeg veit hvordan det føles så jeg veit at jeg kjente bevegelsermen er jo bekymret fordi jeg ikke har kjent No siden og har hekler ikke Vært å få sett eller hørt det lille hjertet ♡
Noen spesiell grunn til at du har sett to ganger alt? Har liksom gått igjennom to svangerskap som var normale og var hellet ikke på tidlig ul da så jeg så liksom ikke helt behovet men nå lengter jeg etter No tegn til livjeg skal på oul 29 august og jordmor 25
![]()
Da skjønner jeg godt at du har litt ekstra ul og sånnEg hadde ein SA i februar og sleit litt me den opplevelsen. Ein ny lege skjønte min frustrasjon og han eg fekk første ul hos likeså!så fekk sjå mini i veke 7 og veke 11
skjønne godt du lengte itte nåke bevegelse! Men da kjem vel kjappare enn me sku tru?!..
lika vertfall å leva i håpet!
Ikkje lenge te oul då jo!
ska bli koos!
<3
Da skjønner jeg godt at du har litt ekstra ul og sånnja, det blir godt å få ul og gleder meg til ordentlig bevegelser
![]()