☆☆IKM 36☆☆

Beklager så mye til dere som håpet ikke innfridde til! Ikke kjekt å vente, håpe og vente litt til, for så å bli skuffet... Her er IKM idag, og plusstegnet kunne ikke vært mer tydelig. Så jeg er bare utrolig glad idag, føler meg veldig takknemlig!!!

Hei! Har i følge bv ikm idag! Testet blenda hvitt idag.... Ingen tegn til tr enda! :( syklusen min er veldig ute å kjøre etter pillelslutt tydligvis, men har reknet ut syklusen utifra den lengste jeg har hatt de siste mnd. Har ikke hatt mens siden 23/7. Blir litt oppgitt av hele greia..

TR kom nå :'( må nok satse på neste mnd :( æsj!! Håpa sånn!

Sent from my iPhone using BV Forum

Æsj :( Det var dumt.... Da får du vel komme vaggende i juni, men lov meg det da!! o_O

Dette var jo en litt kjip dag for uka vår... Men venter vi ikke på flere??

jo er en del som ikke har sagt ifra.vanskelig å bla gjennom hele tråden for å tagge innlegg.håper folk svarer etter hvert som de vet:)

drømmenskalblivirkelighet svarte på mai forumet

Er så lei av å ikke vite...tok test i kveld som var blenda, ingen tegn til tanta heller!
Har jo en del symtomer, er så trøtt at i dag hadde jeg store problemer med å ikke sovne på jobb :confused:
Vil bare vite så jeg kan starte på ny provera å pergo kur :rolleyes:

Her har det heller ikke skjedd noe som helst ! Forstår absolutt ingenting, men tror el har vært mye senere enn først antatt sidencjeg har trodd jeg hadde IKM på mandag.. Nå er det snart søndag og ingen tante å se.. Bah ! Har brukt opp alle testene mine også som det svake mennesket jeg er, knis, og alle har vært blenda så ventet på nye i posten nå :) Og forresten, puppene mine har aldri før vært då vonde !! Kan nesten ikke røre brystvortene, og blodårene strutter omtrent, og det er sykt ømt på sidene ! Har også en del hodepine, halsbrann og er supertett i nesa hver morgen.. Mensmurringene har gitt seg, men det er fortsatt "noe" der, så jeg gjentar meg selv, jeg forstår absolutt ingenting ! Kaan ikke bare tanta pliiis komme, eeeller testen bli positiv ??? Har ikke hatt tantebesøk siden 4 aug, og før der igjen hadde jeg ikke siden 20 juli.. Sykt lang syklus så hååper den ikke er sånn nå ! Drittpilleslutt, haha :p Puuuuuhh !! Sånn, dagens (eller nattens) utblåsning :D sorry jenter ! Haha ;*

Haha jeg ler av meg selv og iveren min, det bøtter ned med skriveleifer i det innlegget der :p

Her har det heller ikke skjedd noe som helst ! Forstår absolutt ingenting, men tror el har vært mye senere enn først antatt sidencjeg har trodd jeg hadde IKM på mandag.. Nå er det snart søndag og ingen tante å se.. Bah ! Har brukt opp alle testene mine også som det svake mennesket jeg er, knis, og alle har vært blenda så ventet på nye i posten nå :) Og forresten, puppene mine har aldri før vært då vonde !! Kan nesten ikke røre brystvortene, og blodårene strutter omtrent, og det er sykt ømt på sidene ! Har også en del hodepine, halsbrann og er supertett i nesa hver morgen.. Mensmurringene har gitt seg, men det er fortsatt "noe" der, så jeg gjentar meg selv, jeg forstår absolutt ingenting ! Kaan ikke bare tanta pliiis komme, eeeller testen bli positiv ??? Har ikke hatt tantebesøk siden 4 aug, og før der igjen hadde jeg ikke siden 20 juli.. Sykt lang syklus så hååper den ikke er sånn nå ! Drittpilleslutt, haha :p Puuuuuhh !! Sånn, dagens (eller nattens) utblåsning :D sorry jenter ! Haha ;*
Haha skjønner godt at du er frustrert, særlig når testene er blenda og ingen tr! Vi får håpe at du produserer hcg sent og at testene blir positive når du får de i posten :)
Fikk selv tr i går:( kjiipt når man håper så sterkt hver mnd at det er noe der:P når slutta du på pilla da? Slutta selv på pilla i juni! Men har heldigvis hatt stabil syklus etterpå:) så håper det klaffer nå neste gang. Skal starte med el tester nå når tr er forsvunnet:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Haha jeg ler av meg selv og iveren min, det bøtter ned med skriveleifer i det innlegget der :p

Hehe!! Men er det ikke godt å få ut litt frusturasjon og?? Jeg tror i hvertfall at det er litt viktig oppi en sånn prosess som dette her. Ønsket er så stort og man føler seg så liten da det er så himla mye man ikke har "kontroll" på eller får gjort noe med... Håper kroppen samarbeider litt bedre med deg snart! :)

Her forstår jeg heller ingenting :/ ikm var Mandag, ingen tr ennå, og blendahvite tester, senest igår.. Så tror kroppen er ute å kjører asså. Puppene er veldig ømme, hatt noe stikkende smerter i magen (som bare varte 1 min el 2), det har skjedd ved et par annledninger. Hodepine og slapphet fredag, og igår. Men så skjer det mye her i oslo, så ikke rart man blir sliten :p så jeg vet ikke helt hva som skjer jeg :/ begynner å lure på om el var en del senere enn anntatt, eller så er syklusen ustabil. Haaaaater å ikke vite, og dagene er lange pga det. Får teste på nytt til uka en gang, men tror kanskje ikke at det er noe der..

Back
Topp