Orkidee
Elsker forumet
kommer når det kommerdet var leit,håper du kommer raskt etter![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
kommer når det kommerdet var leit,håper du kommer raskt etter![]()
TR kom nå :'( må nok satse på neste mndæsj!! Håpa sånn!
Sent from my iPhone using BV Forum
JaaaÆsjDet var dumt.... Da får du vel komme vaggende i juni, men lov meg det da!!
![]()
Jaaahaha skal gjøre så godt jeg kan Lambi
skal ihvertfall begynne å teste el
Sent from my iPhone using BV Forum
det var trist,håper du kommer etter snartTR her.....
Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
Den er godJeg kommer til å sjekke at du holder det du lover!![]()
Haha skjønner godt at du er frustrert, særlig når testene er blenda og ingen tr! Vi får håpe at du produserer hcg sent og at testene blir positive når du får de i postenHer har det heller ikke skjedd noe som helst ! Forstår absolutt ingenting, men tror el har vært mye senere enn først antatt sidencjeg har trodd jeg hadde IKM på mandag.. Nå er det snart søndag og ingen tante å se.. Bah ! Har brukt opp alle testene mine også som det svake mennesket jeg er, knis, og alle har vært blenda så ventet på nye i posten nåOg forresten, puppene mine har aldri før vært då vonde !! Kan nesten ikke røre brystvortene, og blodårene strutter omtrent, og det er sykt ømt på sidene ! Har også en del hodepine, halsbrann og er supertett i nesa hver morgen.. Mensmurringene har gitt seg, men det er fortsatt "noe" der, så jeg gjentar meg selv, jeg forstår absolutt ingenting ! Kaan ikke bare tanta pliiis komme, eeeller testen bli positiv ??? Har ikke hatt tantebesøk siden 4 aug, og før der igjen hadde jeg ikke siden 20 juli.. Sykt lang syklus så hååper den ikke er sånn nå ! Drittpilleslutt, haha
Puuuuuhh !! Sånn, dagens (eller nattens) utblåsning
sorry jenter ! Haha ;*
Haha jeg ler av meg selv og iveren min, det bøtter ned med skriveleifer i det innlegget der![]()