Felles skravle 2015

Fy f***! Kiropraktortimen min var 11.00 ikke 12.00!! Ble så fortvila at jeg ringte gråtkvalt til dem og fikk en time hos en annen klokka 15.00.. Det raser hele skjemaet mitt! F***!! Og hun jeg er satt opp til nå er ikke like god som hun jeg pleier å gå til.. Og ryggen verker og nå sitter på do på et kjøpesenter og griner! Er det mulig?! Jeg var såå sikker på at jeg hadde time 12!! Jeg er 1 min unna kiropraktor senteret og har vært det en stund!!

-Fra appen-
Jeg rekker ingenting jeg nå.. Ingenting.. jeg blir ikke ferdig til vi skal dra.. Jeg er ikke hjemme før etter gubben og da må jeg gjøre ferdig alt jeg nesten er ferdig med. H*lvete! Hvordan er det mulig?? Jeg fikk plutselig jækla god til på å handle da! Fy fader..

-Fra appen-
Så utrolig kjipt! Da jeg gikk gravid sist måtte jeg skaffe meg bok som jeg skrev opp alt i. Jeg var så sikker så mange ganger, men tok feil gang på gang. Det er en forferdelig følelse når drt ødelegger andre planer man ikke kan utsette. Håper du får til kabalen din likevel. Klem til deg.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Det hørtes deilig ut! Vi har en sånn her i byen og, lager alt fra bunn av.. Himmelsk :D
Mm gleder meg :D Var å snoka på menyen, så har allerede bestemt meg :D

Mmmm :D Her blir det ferske reker!
Namm reker. Det skulle egentlig jeg og Huleboer! kose oss med om hun kom til meg i sommer ;) Men nå ble det i slutten av august... Og da ble rekene glemt :P Vin huska vi!

Namm reker. Det skulle egentlig jeg og Huleboer! kose oss med om hun kom til meg i sommer ;) Men nå ble det i slutten av august... Og da ble rekene glemt :P Vin huska vi!
Det ble litt reker i eggesalaten din da! Vinen var super god! Skal kjøpe meg en i morgen.

♡Jente 05.07.2013♡

Last edited:
Jeg var alene med barna i går, og det var deilig å ha få tatt seg en liten dupp før mannen dro ;)
Dersom jeg blir alene med ungene i kveld kommer jeg til å måtte hente i barnehagen og på sfo alene, og ser ikke mannen før etter de er i seng.
Blir ikke tid for en liten dupp for meg.

Det ble litt reker i eggesalaten din da! Vinen var super god! Skal kjøpe meg en i morgen.

♡Jente 05.07.2013♡
Vi skal også kose oss med vin i morgen :D På jentekvelden!!

The classic burger med amerikans cheddar + tørrsaltet bacon.. Eller the Classic med Manchego-ost, grillet Chorizopølse og urtemajones :D
Oooooi! Hvor skulle du spise, sa du?

♡Jente 05.07.2013♡

Dersom jeg blir alene med ungene i kveld kommer jeg til å måtte hente i barnehagen og på sfo alene, og ser ikke mannen før etter de er i seng.
Blir ikke tid for en liten dupp for meg.
Om jeg skal ta dupp blir det nå, men nå er det mer kaos enn før jeg startet og jeg er også alene med ungen i dag, så bør gjøre meg ferdig med det jeg har startet på.

♡Jente 05.07.2013♡

Oooooi! Hvor skulle du spise, sa du?

♡Jente 05.07.2013♡
På døgnvill :D Nommiii! Hvilken ville du tatt av de? Er andre også som så gode ut. Men står mellom de to :D Skal sende snap til deg ;)

Om jeg skal ta dupp blir det nå, men nå er det mer kaos enn før jeg startet og jeg er også alene med ungen i dag, så bør gjøre meg ferdig med det jeg har startet på.

♡Jente 05.07.2013♡
Alltid lurt å gjøre seg ferdig med det en startet på :P Jeg er litt for flink til å utsette..

Æsj da. Hvordan fikser du det da?
Vi kommer seinere bort. Er ikke noe annet å gjøre.. At det skal så lite til før verden går i grus..!

-Fra appen-

På døgnvill :D Nommiii! Hvilken ville du tatt av de? Er andre også som så gode ut. Men står mellom de to :D Skal sende snap til deg ;)
Ja, gjør drt. Jeg er ikke så glad i chorizo, så hadde sikkert tatt den andre. Eller scampi, men det vil ikke du ha :)

♡Jente 05.07.2013♡

Back
Topp