Fy f***! Kiropraktortimen min var 11.00 ikke 12.00!! Ble så fortvila at jeg ringte gråtkvalt til dem og fikk en time hos en annen klokka 15.00.. Det raser hele skjemaet mitt! F***!! Og hun jeg er satt opp til nå er ikke like god som hun jeg pleier å gå til.. Og ryggen verker og nå sitter på do på et kjøpesenter og griner! Er det mulig?! Jeg var såå sikker på at jeg hadde time 12!! Jeg er 1 min unna kiropraktor senteret og har vært det en stund!!
-Fra appen-
Så utrolig kjipt! Da jeg gikk gravid sist måtte jeg skaffe meg bok som jeg skrev opp alt i. Jeg var så sikker så mange ganger, men tok feil gang på gang. Det er en forferdelig følelse når drt ødelegger andre planer man ikke kan utsette. Håper du får til kabalen din likevel. Klem til deg.Jeg rekker ingenting jeg nå.. Ingenting.. jeg blir ikke ferdig til vi skal dra.. Jeg er ikke hjemme før etter gubben og da må jeg gjøre ferdig alt jeg nesten er ferdig med. H*lvete! Hvordan er det mulig?? Jeg fikk plutselig jækla god til på å handle da! Fy fader..
-Fra appen-
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡