Hun har blitt så sterk, at det er ikke digg lenger liksom, men er jo veldig hyggelig at hun sier i fra at hun er der, blir jo til stadighet påminnet at alt ser ut til å være iordenH ehe herlig da.
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun har blitt så sterk, at det er ikke digg lenger liksom, men er jo veldig hyggelig at hun sier i fra at hun er der, blir jo til stadighet påminnet at alt ser ut til å være iordenH ehe herlig da.
Sier dere det bare på fredager?Jeg synes fredager er så koselig, for da får jeg høre at jeg er verdens beste mma å jeg får lov å s at poden er verdens beste![]()
Greit å kjenne at dt er liv der da hvertfall ja.Hun har blitt så sterk, at det er ikke digg lenger liksom, men er jo veldig hyggelig at hun sier i fra at hun er der, blir jo til stadighet påminnet at alt ser ut til å være iorden
♡Jente 05.07.2013♡
Hun er 14 mnd i dag... Meninger om klær kommer nok, men ikke denne måneden tipper jegMin nekter rett og slett, fikk bestemte meninger etter skolestart.
AbsoluttGreit å kjenne at dt er liv der da hvertfall ja.
Ja, fo rpoden synes vi sa det for mye før å det ble oppbrukt å ikke ble det noe spesielt heller når vi sa det så ofte, derfor ville han gjerne at vi bare skulle ha en dag i uken hvor vi sa det.Sier dere det bare på fredager?
♡Jente 05.07.2013♡
Forhåptenligvis ikke, det ville vært tidligHun er 14 mnd i dag... Meninger om klær kommer nok, men ikke denne måneden tipper jeg
♡Jente 05.07.2013♡
Lykke til!Nå må jeg fortsette litt! Snakkes i neste pause
♡Jente 05.07.2013♡
Hihi, det var jo bare utrolig søttJa, fo rpoden synes vi sa det for mye før å det ble oppbrukt å ikke ble det noe spesielt heller når vi sa det så ofte, derfor ville han gjerne at vi bare skulle ha en dag i uken hvor vi sa det.
Hørtes ikke bra ut.Jeg rekker ingenting jeg nå.. Ingenting.. jeg blir ikke ferdig til vi skal dra.. Jeg er ikke hjemme før etter gubben og da må jeg gjøre ferdig alt jeg nesten er ferdig med. H*lvete! Hvordan er det mulig?? Jeg fikk plutselig jækla god til på å handle da! Fy fader..
-Fra appen-
Æsj da. Hvordan fikser du det da?Jeg rekker ingenting jeg nå.. Ingenting.. jeg blir ikke ferdig til vi skal dra.. Jeg er ikke hjemme før etter gubben og da må jeg gjøre ferdig alt jeg nesten er ferdig med. H*lvete! Hvordan er det mulig?? Jeg fikk plutselig jækla god til på å handle da! Fy fader..
-Fra appen-
UffdaÅh, da har jeg spist lunch, og da kommer selvfølgelig kvalmen sigende... Nå er nok hele ettermiddagen ødelagt..