Skravletråd :)

For en fantastisk natt frøkna sov hele natta å spist en halvbrødskive å vært super fornøyd i hele dag :D å så deilig dager hvor man er fullt uthvilt å får gjort litt i huset :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Hurra for herlige netter og dager:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

AUAUAUAUAU! Pokker altså.

Gikk ut på terrassen og satte meg for å se på minsta som skulle blåse såpebobler. Fint det da. Så blir jeg pokker stukket av en veps under kjolen på magen to ganger! Ja, 2 GANGER! Sviiiiir! Aloe vera next! :(
Uff, det er så vondt det:(

Har det strålende:D
Og du??

sliten å trøtt.. :P har ikke blitt mye søvn i det siste.. legevakta med falsk krupp natt til i går.
venninner på besøk i går. Så da ble det sent. Å Velsa som da våkner tidlig i dag :P

Men men :P vi overlever alt :D

sliten å trøtt.. :P har ikke blitt mye søvn i det siste.. legevakta med falsk krupp natt til i går.
venninner på besøk i går. Så da ble det sent. Å Velsa som da våkner tidlig i dag :P

Men men :P vi overlever alt :D
Oi, da blir det for slitsomt, ja..:rolleyes:
God bedring til vesla!
Ja, vi overlever det meste:p

Oi, da blir det for slitsomt, ja..:rolleyes:
God bedring til vesla!
Ja, vi overlever det meste:p

takk takk.. hun er mye bedre nå. Men merker det når hun løper at hun ikke er helt i form.
Hun er stort sett ganske rolig men det kommer noen raptusser innimellom der hun løper rundt.
Å da kommer det litt hoste igjen.

God ettermiddag:D
Sovet så bra det går ann på seminar:p
Ingen planer, snart hente gutta mine:D

Fått hentet guttene ? :)

God ettermiddag forresten :)
Håper dere har hatt en strålende dag :D
Såå glad for å være hjemme fra jobb nå, da sjefen holder på å gå meg på nervene... :/

takk takk.. hun er mye bedre nå. Men merker det når hun løper at hun ikke er helt i form.
Hun er stort sett ganske rolig men det kommer noen raptusser innimellom der hun løper rundt.
Å da kommer det litt hoste igjen.
Godt hun er litt bedre:)

Såå glad for å være hjemme fra jobb nå, da sjefen holder på å gå meg på nervene... :/
Slitsomt med slike sjefer!

Slitsomt med slike sjefer!

Så innmari og!!
Også er det ingen andre enn meg som jobber der, så føler at det blir ekstra ille. Lurer på om det er meg det er noe galt med innimellom... :/ huff...

Velkommen hjem :D Hva skjer med sjefen? så du skrev noe om det tidligere i dag også

Back
Topp