Det gjør vi, kos degNå er hun våken. Snakkes.
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør vi, kos degNå er hun våken. Snakkes.
♡Jente 05.07.2013♡
Snakkes!Nå er hun våken. Snakkes.
♡Jente 05.07.2013♡
Jaaaaa det var detMario på supernintendo var awsome
♡Overgangen feb/mars♡
Ikke her heller. Har kun heklet uglelue her.Ja jeg bare digger den!! Men jeg har ikke helt de skillsa som skal til!
-Fra appen-
Har ikke prøvd meg på det en gang, men tror jeg skulle fått det til!Ikke her heller. Har kun heklet uglelue her.
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Og donky kong på nintendo 64 ogJaaaaa det var det
Ja hvis man følger mønsteret så skal det jo være mulig. Har prøvet meg på babyboots, men hadde for tynt garn så de ble ikke så stor som jeg håpet. Så da ga jeg opp det prøsjektet. Ble til nyfødt istedet for 1,5 årHar ikke prøvd meg på det en gang, men tror jeg skulle fått det til!
-Fra appen-
Prøvde meg på babyboots jeg også.. det ble str prematur dverg istedet for 3 mndJa hvis man følger mønsteret så skal det jo være mulig. Har prøvet meg på babyboots, men hadde for tynt garn så de ble ikke så stor som jeg håpet. Så da ga jeg opp det prøsjektet. Ble til nyfødt istedet for 1,5 år
Ha ha jeg tenkte jeg skulle gjøre litt annet enn å bare sitte her idagNei kos dere damer, er vel 50 nye sider til jeg kommer hjem![]()
Hihi.. bra det ikke er bare meg. Kanskje jeg skulle prøvd. Hvis jeg får det til kan jeg lage en til deg ogsåPrøvde meg på babyboots jeg også.. det ble str prematur dverg istedet for 3 mnd
-Fra appen-
Noen innlegg har du jaBlir spennende å se. Jeg bør ha fått et par innlegg mer hvertfall. Nå har ungen sovet siden 09.15... Jeg har ikke fjort en brøkdel av det jeg egentlig skulle.
♡Jente 05.07.2013♡
Kan jo være at flere tar en liten pause nå. Syns det har sakket litt mere av nåNei kos dere damer, er vel 50 nye sider til jeg kommer hjem![]()
DealHihi.. bra det ikke er bare meg. Kanskje jeg skulle prøvd. Hvis jeg får det til kan jeg lage en til deg også
Så godt daNå har jeg spist tre skiver, ett speilegg og drukket ca. 1/2 liter melk. Endelig klar for litt skravling, og så forsvinner alle![]()
Hadde du det hyggelig?Nå er jeg ferdig på venninnebesøkSkal en liten tur innom byen og se om jeg finner en badedrakt
♡ Februar 2015 ♡
Der kom du inn, og jeg fikk nettopp en telefon fra en venninne, så da forsvinner jeg igjen. Lykke til med badedraktshopping!Nå er jeg ferdig på venninnebesøkSkal en liten tur innom byen og se om jeg finner en badedrakt
♡ Februar 2015 ♡
Men nå forsvinner jegSå godt daer ikke forsvunnet!