Felles skravle 2015

Ja jeg bare digger den!! Men jeg har ikke helt de skillsa som skal til!

-Fra appen-
Ikke her heller. Har kun heklet uglelue her.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Ikke her heller. Har kun heklet uglelue her.

Har ikke prøvd meg på det en gang, men tror jeg skulle fått det til!

-Fra appen-

Har ikke prøvd meg på det en gang, men tror jeg skulle fått det til!

-Fra appen-
Ja hvis man følger mønsteret så skal det jo være mulig. Har prøvet meg på babyboots, men hadde for tynt garn så de ble ikke så stor som jeg håpet. Så da ga jeg opp det prøsjektet. Ble til nyfødt istedet for 1,5 år ;)

Ja hvis man følger mønsteret så skal det jo være mulig. Har prøvet meg på babyboots, men hadde for tynt garn så de ble ikke så stor som jeg håpet. Så da ga jeg opp det prøsjektet. Ble til nyfødt istedet for 1,5 år ;)

Prøvde meg på babyboots jeg også.. det ble str prematur dverg istedet for 3 mnd :P

-Fra appen-

Nei kos dere damer, er vel 50 nye sider til jeg kommer hjem;)
Ha ha jeg tenkte jeg skulle gjøre litt annet enn å bare sitte her idag :P

-Fra appen-

Blir spennende å se. Jeg bør ha fått et par innlegg mer hvertfall. Nå har ungen sovet siden 09.15... Jeg har ikke fjort en brøkdel av det jeg egentlig skulle.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Noen innlegg har du ja :) nei man får ikke gjort så mye bestandig :p

Hihi.. bra det ikke er bare meg. Kanskje jeg skulle prøvd. Hvis jeg får det til kan jeg lage en til deg også ;)

Deal :D

-Fra appen-

Nå har jeg spist tre skiver, ett speilegg og drukket ca. 1/2 liter melk. Endelig klar for litt skravling, og så forsvinner alle :P

Nå er jeg ferdig på venninnebesøk :) Skal en liten tur innom byen og se om jeg finner en badedrakt ;)

♡ Februar 2015 ♡

Nå er jeg ferdig på venninnebesøk :) Skal en liten tur innom byen og se om jeg finner en badedrakt ;)

♡ Februar 2015 ♡
Der kom du inn, og jeg fikk nettopp en telefon fra en venninne, så da forsvinner jeg igjen. Lykke til med badedraktshopping!

Back
Topp