Oi, oversett den jegVi har jo fått ei oppdateringslite i dag 1313
Og dagsmålet er "dato*66,67" altså 2*66,67 i dag 133,33
TuMmY LoVe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, oversett den jegVi har jo fått ei oppdateringslite i dag 1313
Og dagsmålet er "dato*66,67" altså 2*66,67 i dag 133,33
Var dette fordi han har sterilisert seg?Det er sant. Min kjære vil jo være pappa'n uansettDonoren er jo bare en donor. Men helsehistorikken er jo grei å ha
Skrevet i avslappet stilling
Gjør den nok ikke ennå hvertfallHåper ikke den dør uthihi
TuMmY LoVe
He he, fvi hadde nesten ikke str 50, heldigvis fikk vi myeMine ogsågubben måtte ut å kjøpe nytt hentesett i 48
det ble for lite innen ett par dager
TuMmY LoVe
Min veide litt over 2,2 da vi dro hjemJeg også faktisk. Hun druknet i 50. Var like liten som jenta di og gikk ned 10%, så veide bare 2,6 på vei hjem fra sykehuset.
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Vi fikk mest i str 68 vi, hadde ikke noe småttHe he, fvi hadde nesten ikke str 50, heldigvis fikk vi mye
Jeg har også tatt på Masterchef siden det ble så mye snakk om detMasterchef står på her også
Var dette fordi han har sterilisert seg?
♡Jente 05.07.2013♡
Våre skjønte de måtte kjøpe små klær, + at vi sa fra til de som spurteVi fikk mest i str 68 vi, hadde ikke noe smått
TuMmY LoVe
Da skjønner jeg at str 50 var stort!Min veide litt over 2,2 da vi dro hjem
Han gikk ned endel gitt, var 2513 da han ble født.Da skjønner jeg at str 50 var stort!
Lagt ut 3 lister idag, blir en til ikveld en gangOi, oversett den jeg
TuMmY LoVe
Du har vært veldig flink!Lagt ut 3 lister idag, blir en til ikveld en gangakkurat nå ser jeg masterchef
Ja la oss håpe det! Dersom nr 2 var størst, kan det jo hende at nr 3 blir større![]()
Takk for detDu har vært veldig flink!
Ja, ikke sant! Trodde faktisk sjansene var større om man reverserte. Godt dere fikk det til på alternativ måte daJaVi sjekka sjansene hvis han reverserte, men den var 50% iløpet av 10år.. Som han sa når vi begynte å prate om barn; Han hadde aldri kutta strengen hadde han visst at eksen kom til å gå fra han 9mnd senere og at han noen år senere kom til å treffe meg..
Skrevet i avslappet stilling
Quoter tilfeldig nå, men kan du legge ut bilde av vaskerommet? Spesielt der du har skittentøy??Takk for detjeg går jo bare hjem, kjekt å ha noe å gjøre
![]()
Oi, det er lite!Min veide litt over 2,2 da vi dro hjem
Ja, ikke sant! Trodde faktisk sjansene var større om man reverserte. Godt dere fikk det til på alternativ måte da![]()
♡Jente 05.07.2013♡