Felles skravle 2015

Masterchef står på her også
Jeg har også tatt på Masterchef siden det ble så mye snakk om det :P Har ikke sett Masterchef Norge før, men har pleid å følge med på Masterchef og Masterchef Professionals på BBC.

Var dette fordi han har sterilisert seg?

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Ja :) Vi sjekka sjansene hvis han reverserte, men den var 50% iløpet av 10år.. Som han sa når vi begynte å prate om barn; Han hadde aldri kutta strengen hadde han visst at eksen kom til å gå fra han 9mnd senere og at han noen år senere kom til å treffe meg..

Skrevet i avslappet stilling

Ja :) Vi sjekka sjansene hvis han reverserte, men den var 50% iløpet av 10år.. Som han sa når vi begynte å prate om barn; Han hadde aldri kutta strengen hadde han visst at eksen kom til å gå fra han 9mnd senere og at han noen år senere kom til å treffe meg..

Ja, ikke sant! Trodde faktisk sjansene var større om man reverserte. Godt dere fikk det til på alternativ måte da :D

♡Jente 05.07.2013♡

Takk for det :) jeg går jo bare hjem, kjekt å ha noe å gjøre :p
Quoter tilfeldig nå, men kan du legge ut bilde av vaskerommet? Spesielt der du har skittentøy??

♡Jente 05.07.2013♡

Ja, ikke sant! Trodde faktisk sjansene var større om man reverserte. Godt dere fikk det til på alternativ måte da :D

♡Jente 05.07.2013♡

Kunne teknisk sett ha henta ut sædceller av han, men han var ikke så gira på å få en nål i ballene...Merkelig nok ;) Og det hadde vært mye dyrere :p

Back
Topp