Felles skravle 2015

Det skjønner jeg! Og det er nok lurt, at barnet kan ta kontakt dersom ønskelig!

Var derfor jeg valgte åpen donor. Forestiller meg at det må være vondt å ikke kunne få møte opphavet sitt og ikke få noe info om den ene siden av familien..

Skrevet i avslappet stilling

Bær henne ned ;)

Gjort

Neste skritt er å lure av henne buksa...

Og ideelt sett ha henne på do om ikke så lenge...

Hadde henne på do sånn rundt 23 i går, det gikk helt fint å legge henne igjen etterpå, så jeg satser på å ta henne på do når jeg har fått lagt guttungen.Han er visst ferdig å spise nå, så da får vi gå på badet

Var derfor jeg valgte åpen donor. Forestiller meg at det må være vondt å ikke kunne få møte opphavet sitt og ikke få noe info om den ene siden av familien..

Ja, det må vertfall være godt at tilbudet er der :) Er jo ikke sikkert ungen ønsker det i det hele tatt, pga at han ser på pappaen sin som den eneste pappaen sin! Og at den ikke tenker på hva som er biologisk.

Ja, det må vertfall være godt at tilbudet er der :) Er jo ikke sikkert ungen ønsker det i det hele tatt, pga at han ser på pappaen sin som den eneste pappaen sin! Og at den ikke tenker på hva som er biologisk.

Det er sant. Min kjære vil jo være pappa'n uansett :) Donoren er jo bare en donor. Men helsehistorikken er jo grei å ha :)

Vi har jo fått ei oppdateringslite i dag 1313

Og dagsmålet er "dato*66,67" altså 2*66,67 i dag 133,33

Back
Topp