Ja!Ja! Helt bak mål
TuMmY LoVe
Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja!Ja! Helt bak mål
TuMmY LoVe
Fantastisk flott kostyme! Håper du brukte det en gang som gravid
Nå tør jeg ikke svare bare ja.. men jo..Ja! Helt bak mål
TuMmY LoVe
Blitt helt annerledes der nå..
TuMmY LoVe
så morro!
![]()

Står bare at hun ble sist sett for 38 min siden på profilen hennesEr hun pålogget, vet du det?
Jeg spurte om vi kunne få et høytidsforum innpå medlemsaktiviteter![]()
Ikke jeg heller. Den minner tidvis om klikkene fra 2007/2008Jeg trives ikke på generelt
Om de stiller et ja eller nei spm får de ja eller neiNå tør jeg ikke svare bare ja.. men jo..
Spyro hadde et bra poeng.
Når spørsmålet bare krever ja eller nei svar hvorfor utdype i en 500 ords stil?
Står bare at hun ble sist sett for 38 min siden på profilen hennes
Fantastisk flott kostyme! Håper du brukte det en gang som gravid![]()
Hehe jeg syntes det var morro. Man må kunne tulle litt ogHahaha... JaJeg husker det godt.. Jeg hadde kameraet på stativ,og så satte jeg på timer'en og fortet meg bort for å posere...
![]()
Skjønner ikke hvorfor noen må legge seg oppi om noen vil planlegge jula i juni, la no de få gjøre det daGreit spm det
gjør ikke noe om det legges en annen plass heller, men det hadde vært greit å ha et
For dem av oss som planlegger jul i september. Så slipper vi surmaga kommentarer på generell om "disse hersens juletrådene når det enda er sommer".
Jeg skal høre som sagt med Tamara.Sier fra når jeg har fått svarJa, det er det om ikke vi får et høytids/feiringer/festligheter-forum for planlegging.
Da blir det skravlejentenes juletråd på hobbyforumet.
I morgen har vi sikkert fått et svarSer vel innom i løpet av kvelden. Men så må det sikkert diskuteres og sånn.
Jeg tror jeg må mer inn på generelt og lese littFor mange troll på generelt
♡ Februar 2015 ♡

Ja ikke sant, jeg kan ikke fordra å få høre hva har du begynt allerede nå..Skjønner ikke hvorfor noen må legge seg oppi om noen vil planlegge jula i juni, la no de få gjøre det da
Fordi ellers svarer man for kort...Nå tør jeg ikke svare bare ja.. men jo..
Spyro hadde et bra poeng.
Når spørsmålet bare krever ja eller nei svar hvorfor utdype i en 500 ords stil?
Skjønner ikke hvorfor noen må legge seg oppi om noen vil planlegge jula i juni, la no de få gjøre det da