BabyGrogu
Elsker forumet
Det er litt deilig og er det ikke?![]()
Jo,det er det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er litt deilig og er det ikke?![]()
Nei da, det er det ikke. Da hadde jeg nok klart å hente de.Men kjipt de stenger 17
HeheheJeg var kriminell på pakker før... Det er noen år siden nå,men da kom det lissom 1 pakke i uka fra Netthandelen...Men nå har jeg blitt veldig flink til å tenke meg om før jeg handler... Hehehe..
Ja, skjønner ikke hvorfor i grunn.De burde hatt åpent lengeDe stenger typisk ganske ofte tidlig der ja.
Nei da, det er det ikke. Da hadde jeg nok klart å hente de.Men kjipt de stenger 17
Da klarer dere nok det veldig fintOm vi prøver?
De gjør det her også, men resepten ligge rpå nærmeste apotek å det stenger 17
Hahaha, jeg er sikkert ikke kommet dit ennåJeg fant deg ikke i lista på topp 100
De gjør det her også, men resepten ligge rpå nærmeste apotek å det stenger 17
Oj det var håpløse tider.Det lokale apoteket mitt der jeg bodde i studenttiden stengte 16 tror jeg. 14 på lørdager.
Å det burde jeg begynne med altsåJeg venter på noe fra ebay ,like spennende hver gang om hva som kommer nå
Det gjør jeg også, men barnelegen gir ikke ut det.Åhh, som jeg elsker e-resept![]()
Jeg gjorde noe dumt i dag.. Spiste cottage cheese og tåler ikke melkeprotein. Og nå sjokolade. Hoho. Jaja. .M er peanøtter. Det tåler jeg ikke, da klør jeg intenst i halsen etterpå. så den skal jeg ikke prøve meg på
Men sjokolade hørtes godt ut....
Hahaha, jeg er sikkert ikke kommet dit ennåHar ikke hatt tid til å skravle noe disse to dagene i september. Snart er jeg der
![]()
Dro hjem rundt 17:30. Nå holder mannen på å lage middag til oss. Jeg er skrubbsulten!Hvor lenge skal du jobbe?
Der bestilte jeg endel før faktisk, men lenge siden sist nåJeg pleide å bestille på play.com jeg
Det gjør jeg også, men barnelegen gir ikke ut det.
E-resept er fint vettu![]()
![]()
Jeg gjorde noe dumt i dag.. Spiste cottage cheese og tåler ikke melkeprotein. Og nå sjokolade. Hoho. Jaja. .
Da havner jeg nok der i løpet av kvelden/morgendagenDet er fort gjort da, i det minste, sistemann har 20 innlegg, liksom...