Skravletråd :)

Noen spennende forslag til biff middager? :)
Liker best medium biff med hjemmelaga fløtegratinerte poteter. Sterkt krydra peppersaus med stekt løk og godt krydra sopp til. Nom ! Er favoritten det :D

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Innbakt svinefilet med smørstekte grønnsaker:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Blir nok noe sånt, bortsett fra at det er oksefilet ;)
Har avtalt med mannen at han skal lage maten og jeg skal klippe gresset :D

Liker best medium biff med hjemmelaga fløtegratinerte poteter. Sterkt krydra peppersaus med stekt løk og godt krydra sopp til. Nom ! Er favoritten det :D

Hørtes veldig godt ut, men har satt mannen til å kokkelere, så da får han bestemme ;)

Enklest det :p

Det syns jeg :) Så da går vel jeg gå ut å klippe gresset.. hagen min gror igjen snart :/

Skjedd noe spennende hos dere i dag da? Jeg har tråkka meg ihjel (nesten) i gresset i dag. Blitt litt for langt gitt :/

Snart mat :D

Snart så man ikke behøver å klippe det noe mer i år :)

TuMmY LoVe

Heldigvis :) men kunne vel ha klippa det litt oftere. Måtte ta på det høyeste, men allikevel kvalte jeg nesten klipperen flere ganger... (4-takts motor) :D

Skjedd noe spennende hos dere i dag da? Jeg har tråkka meg ihjel (nesten) i gresset i dag. Blitt litt for langt gitt :/

Har farget og stripet håret hos frisøren og fått nye negler:D
Godt du fikk bukt med gresset da:p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Neh... Vært på jobb i dag og er nå helt utslitt :P Våkna før kl var 6 idag, har vært på jobb, er gravid og har en liten duracellgutt på 3 år som er full av energi i tillegg... så nå er ho mor sliten og trøtt :P

Back
Topp