Jammen 100 innlegg mer enn meg. Haha. WowDu er ikke så rent lite rå du heller!
-Fra appen-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jammen 100 innlegg mer enn meg. Haha. WowDu er ikke så rent lite rå du heller!
-Fra appen-
Ja kengu brukte ikke lang tid på å nå målet i augustJammen 100 innlegg mer enn meg. Haha. Wow
De står på jaGodt å ligge litt foran skjema!skal si kengu og lovebelly står på!!
-Fra appen-
Du drar jo opp stemningen.Takk for liste!
Jeg liker å vite hvor jeg er. Selv om jeg ikke vet om jeg skal prøve...
fra app
Håper det går over snart!Takk! Ja det var godt, men å være kvalm så lenge etterpå da
-Fra appen-
Hei Sara! Koselig å se deg!Takk for liste!
fra app
Jeg vet ikke om jeg skal prøve heller, men kjekt å være på lista fordiTakk for liste!
fra app
Haha, kjenner til denNå er jeg sulten igjen. :O
enigJeg vet ikke om jeg skal prøve heller, men kjekt å være på lista fordi![]()
jeg har faktisk slitt hele veien med dårlig matlyst så nå er jeg jo lykkeligHaha, kjenner til den![]()
Så deilig å få den tilbakejeg har faktisk slitt hele veien med dårlig matlyst så nå er jeg jo lykkelig
Henta meg mer cottage cheese og jordbærsyltetøy,men det ble for søtt
Prøver meg på lit ananas istede
Ja siste uken har jeg vært skikkelig fysen på det. Det og nektariner.Så deilig å få den tilbake
Ananas er godt!
Hadde mye å skravle om daJa kengu brukte ikke lang tid på å nå målet i august
-Fra appen-
Oppdatering kl 13.13
Prøver meg på denne oppdateringen jeg, så får vi se hvordan dette går. bare ta over om noen vil
Om noen mangler får dere si ifra
1. Lovebelly: 382
2. Kengu: 301
3. Chihaya: 214
4. Liisjja: 182
6. FruJohnsen: 152
9. To små og en i magen: 112
15. Huleboer: 78
16. Molly: 77
17. Sara: 71
27. Twinkle: 63
86. Lykkeliten_86: 21
De 8 første har nådd målet for i dag: 133
Må ha 67 innlegg per dag for å klare 2000 i september.
Da kan det være veldig kjekt å få matlyst nå da ja, ikke lett dette med vekt. Men så lenge bebi har det braJa siste uken har jeg vært skikkelig fysen på det. Det og nektariner.
Da passer det meg fint at akkurat de to har vært på tilbud på butikken hvor vi handler
Og matlyst er kjekt å ha, spesielt når man bare har gått ned i vekt og ikke opp i graviditeten. :S
Jordmor ga meg streng beskjed ved 24 ukers kontrollen, Nå SKAL du gå opp i vekt.
Men det har jeg da ikke greidVekta står nesten helt stille.
Det kommer seg vel. Nå skal jo bitteliten her bare bli god og rund stort sett så.
Men mitt totale vekttap siden siste mens er 6,7 kg. Har klart å ta igjen rett i underkant av 2 kg der.
Men tatt i betraktning at alt nå er rett i overkant av 3 kg ren babyvekt (1 kg baby, 1kg fostervann, 1 kg morkake/blod)
så er jo min egenvekt mye lavere enn ved utgangspunktet.
10 kg har jeg mistet da. :/
Var akkurat på overvektsiden på BMI fra før.
Det er jo en jobb det også.;-)Du drar jo opp stemningen.![]()
Jeg har jo ikke vært helt borte, men nesten. Tilbake nå da! (fra søndag egentlig)Hei Sara! Koselig å se deg!
-Fra appen-