Felles skravle 2015

Helt sikkert ulik praksis rundt forbi :) Tror ikke det har så mye å si om en tar det i uke 8 -9 - 10 -12. En får jo god oppfølgning videre hvor de sjekker urin hver gang osv. :)
Grunnen skulle visst være at det er så dyrt med de testene og det er mange som mister før uke 12, så da vil dem ikke sløse så mye lenger. Det står hvertfall på skjemaet hos legen min at de ikke blir analysert om de blir tatt før uke 12.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Grunnen skulle visst være at det er så dyrt med de testene og det er mange som mister før uke 12, så da vil dem ikke sløse så mye lenger. Det står hvertfall på skjemaet hos legen min at de ikke blir analysert om de blir tatt før uke 12.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Ja sånn det ja, da skjønner jeg :)

TuMmY LoVe

Den ER lik den jeg har....

Argumentet mitt sist var "ny jobbveske", men... vel.... jeg kan jo ha denne som jobbveske også jeg. Bare at det blir jo litt rart med to like vesker i bruk da....
Neida det blir jo ikke rart, helt perfekt det

Argumentet mitt sist var "ny jobbveske", men... vel.... jeg kan jo ha denne som jobbveske også jeg. Bare at det blir jo litt rart med to like vesker i bruk da....
Om du vinner denne så skal jeg sende deg adressen min jeg :p

Trenger jo å vaske den innimellom og da er det greit å ha en å bruke mens den andre tørker ;)

TuMmY LoVe

[quot e="To små og en i magen (Foreløpig litt anonym), post: 17854779, member: 85926"]Var på en 6+5.
Tok duotest i da, den neste UL'en sammen med duotesten vil si noe om jeg trenger fostervannsprve
er de utifra duotesten?

TuMmY LoVe[/quote]

Her var det litt vanskelig å skjønne hva du skrev, men skal prøve å svare.
En duotest, kombinert med UL hvor de blant annet måler nakkefolden vil si noe om risikoen man har for at barnet blant annet har downs syndrom (og et par andre syndromer).
Dersom risikoen antas å være over et visst tall får man tilbud om en fostervannsprøve som gir et ordentlig svar

Back
Topp