☆☆IKM 36☆☆

Spennende med tester her! :D håper og tror vi er mange gravide her!

Og jeg håper den digitale kommer i dag! Skal på jobb kl 15, posten er ikke her før 17. Er ferdig på jobb 23, men tenker jeg venter til i mårra tidlig med å ta den digitale hvis den er kommet i dag.
Er så redd jeg skal bli skuffa og lei meg, jeg er så innstilt på at jeg er gravid. Pluss at jeg hater å ta feil ;p og mannen tror ikke på at jeg er gravid, mens jeg har insistert siden torsdag at jeg er det. Jeg MÅ ha rett :p men 3 svak positive tester kan vell ikke ta feil? En strek er vell en strek så lenge den er rosa? :p

Gleder meg til å se den digitale din:) spennende!
Heier på at du har rett:D

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg måtte ta testen fra i dag opp av søppla (var heldigvis en ny pose så var kun den og papir i posen:p) så nå har jeg sammenlignet de og studert de lenge. Den er sterkere tror jeg! Øverste er fra i dag og nederst er den jeg tok på torsdag
image.jpg

Jeg måtte ta testen fra i dag opp av søppla (var heldigvis en ny pose så var kun den og papir i posen:p) så nå har jeg sammenlignet de og studert de lenge. Den er sterkere tror jeg! Øverste er fra i dag og nederst er den jeg tok på torsdagVis vedlegget 75209
ser sterkere og bredere ut:)krysser fingrene:)hold deg litt i kveld å ta den da;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Samme her!'ikm er onsdag, men ingen antydning til rosa streker:/ den digitale var også negativ idag så nå ble jeg deppa:/ satser på neste pp.
Tror forresten du og jeg var på samme terminforum sist, juni 2011. Kjente igjen nicket ditt:-)

Ja det stemmer det :)

Kjedelig med negative tester :( hvor lenge har du prøvd?

Den var ikke svak!!sier gratulerer:)

Men, ja, den er faktisk ganske så synlig! Så hvis jeg ikke er gravid syns jeg de testene kan gå hjem og vogge litt lenge...

jeg tenker strek er strek;) du har jo mange dager å få sterkere før ikm:) si ifra når du vil skrives på gravid;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Nei, dette var bare 2 pp, så har ingenting å klage over! Prøver igjen, så klaffer det til slutt:) dere da? Prøvd lenge?

Vi har delvis prøvd i ett år. Prøvde litt sånn halvhjertet fra juni i fjor, ble gravid i november med termin i august, men mistet 2 juledag. Så prøvde vi et par Mnd før jeg fjernet celleforandringer i mars og har prøvd siden mai nå :)

Her har spottinga begynt ! Så da er vel tr rett rundt hjørnet!! Gir opp!!
Blææ :p

Håper på juni da, har selv bursdag 17 juni, så kan godt bli et junibarn :)

Back
Topp